connie79 er 2barnsmor:) Skrevet 23. april 2008 #1 Skrevet 23. april 2008 Satt her å spiste frokost mens jeg kikket på BIM sidene. Har fått sove lenge og ryddet i skapet til vesla, pluss ryddet rommet hennes. Plutselig svimlet det noe så sinnsykt. Blei helt "lett" i hodet og det frimlet forann øynene. Det gikk da over, men kjenner meg litt lett hodet enda. Og det prikker ut i armer og fingre, Er i uke 36. Har fint blodtykk, ellers ville jeg trodd det var ett BT fall. Flere som har opplevd dette?
Beibifot er blitt Storebror Skrevet 23. april 2008 #2 Skrevet 23. april 2008 Ja! Stod i går og snakka med en kollega, stod ganske støtta inn til veggen. plutselig super svimmel, trodde jeg skulle gå i bakken. Selv normalt BT, men har sett mye stjerner uten grunn oxo. Skal til JM i morgen så da får jeg oppdatering på helse, er 6 uker siden siste kontroll. er 31+3 i dag
connie79 er 2barnsmor:) Skrevet 23. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. april 2008 Kan jo hende det ikke er unormalt nå mot slutten å svimle litt... Men for en ubehagelig følelse!
Beibifot er blitt Storebror Skrevet 24. april 2008 #4 Skrevet 24. april 2008 Ja det var skikkelig ekkelt. Har aldri besvimt eller vært sånn type svimmel før. Følte jo at alt under meg skulle falle. Skal sjekke me JM i dag, liker ikke å "se" stjerner uten grunn heller... Men det er jo så mye magisk som skjer i graviditeten alt det meste blir vel "såkalt normalt" )
trebarnsmamma84 Skrevet 24. april 2008 #5 Skrevet 24. april 2008 Er nok blodtrykksfall du....Eg har hatt mange slike..men eg har lågt blodtrykk...kan ikkje stå lenge i samme stillingen uten at det svimler for meg...Blir heilt varm i toppen, og ser stjerner....hehe....har besvimt fleire ganger både i dette og i forrige svangerskap...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå