Gå til innhold

Svimmel... Flere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Satt her å spiste frokost mens jeg kikket på BIM sidene. Har fått sove lenge og ryddet i skapet til vesla, pluss ryddet rommet hennes.

Plutselig svimlet det noe så sinnsykt. Blei helt "lett" i hodet og det frimlet forann øynene. Det gikk da over, men kjenner meg litt lett hodet enda. Og det prikker ut i armer og fingre, Er i uke 36. Har fint blodtykk, ellers ville jeg trodd det var ett BT fall.

Flere som har opplevd dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja!

Stod i går og snakka med en kollega, stod ganske støtta inn til veggen. plutselig super svimmel, trodde jeg skulle gå i bakken.

Selv normalt BT, men har sett mye stjerner uten grunn oxo.

Skal til JM i morgen så da får jeg oppdatering på helse, er 6 uker siden siste kontroll. er 31+3 i dag

Skrevet

Kan jo hende det ikke er unormalt nå mot slutten å svimle litt... Men for en ubehagelig følelse!

Skrevet

Ja det var skikkelig ekkelt. Har aldri besvimt eller vært sånn type svimmel før. Følte jo at alt under meg skulle falle. Skal sjekke me JM i dag, liker ikke å "se" stjerner uten grunn heller... Men det er jo så mye magisk som skjer i graviditeten alt det meste blir vel "såkalt normalt" :o)

Skrevet

Er nok blodtrykksfall du....Eg har hatt mange slike..men eg har lågt blodtrykk...kan ikkje stå lenge i samme stillingen uten at det svimler for meg...Blir heilt varm i toppen, og ser stjerner....hehe....har besvimt fleire ganger både i dette og i forrige svangerskap...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...