Lille Langbein Skrevet 23. april 2008 #1 Skrevet 23. april 2008 Sønnen min fikk 200 ml morsmelkserstatning på lørdag. Han hadde vanlig avføring på søndag, men så hadde han ingenting før tirsdag morgen. Da var den ganske tjukk og seig, og det kom masse. Men så har det ikke kommet noe mer etter det. Vanligvis har han bæsjet 5-8 ganger daglig, og det har vært tynn avføring. Han ser ikke ut til å være mer plaget enn vanlig når han jobber med magen. Er det mulig at han er noe forstoppet? Trodde nemlig ikke det var mulig når han fullammes???
Sivalur Skrevet 23. april 2008 #2 Skrevet 23. april 2008 Når de fullammes så kan det fint gå flere dager mellom avføring. Så ville nok ikke vært bekymret helt enda - med mindre du har gitt mer mme.. Men kommer det ikke på et par dager så kan du jo prøve å gi malt? Eller sviskesaft (vet ikke hvor gammel han er?)
La Perla Skrevet 23. april 2008 #3 Skrevet 23. april 2008 Nei, han er helt sikkert ikke forstoppet, så matl og sånt er det ingen vits å prøve. det kan gå maaaange dager uten avføring når de bare får morsmelk, så det e r litt tidlig å begynne å bekymre seg :-)
TurangaLeela Skrevet 23. april 2008 #4 Skrevet 23. april 2008 Da min sønn ble fullammet hadde han avføring to ganger i mnd..
Lille Langbein Skrevet 23. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 23. april 2008 Oi, det var jeg virkelig ikke klar over, at det kan gå så lang tid mellom. Tusen takk for nyttig lærdom. Er bare så uvant når jeg har vært vant til bæsjebleier hver gang jeg har skiftet i to måneder nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå