Monica&Emma Skrevet 23. april 2008 #1 Skrevet 23. april 2008 Har LITEN bil og babysetet begynner etterhvert å bli for lite. Tenkte jeg skulle kjøpe nytt med skattepenga. Er det noen som har erfaring med kjøp av bilsete som er fra 4 mnd - 36 kg som passer for LITEN bil? :=) Takk for hjelp!!!
Anonym bruker Skrevet 23. april 2008 #2 Skrevet 23. april 2008 syns mest alle er like.Bygger ut uansett.Så tar i ryggen min når jeg kjører.Har babysete i den store bilen min og den lille bilen.Bygger like mye.Når babyen skal plaseres bakovervendt,så ligger/heller stolen så mye.Uansett sånn babyene skal ligge,så må stolen være så lang alikevel.Men er noen stoler som er klumpete og store.Men er like lange.
Monica&Emma Skrevet 23. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. april 2008 FIkk beskjed i babybutikken der jeg var og kikket, at det setet jeg så på kunne brukes fra 4 mnd til 36 kg, for 3500 kr. Men vet ikke om det er det mest praktiske kjøpet akkurat... Jeg vil uansett kjøpe kun ETT sete og ikke bytte IGJEN etter ungen har blitt mer enn 20-25 kg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå