Gå til innhold

første j.m.time dag


Anbefalte innlegg

Skrevet

skal kl halv 1..grur mej å gler mej..jordmora her e visst ei ku..de va ho so va me meg i sjukebilen me mi første å ei skikkeli ubehageli kvinne menneske asso..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har akkurat vært på min første svangerskapskontroll, men tok den hos fastlegen min. Er utrolig fornøyd med han og da ser jeg an utover i svangerskapet om jeg skal til jordmor, eller ikke.

 

Lykke til. Få høre hvordan det gikk da....

Skrevet

de e den dårligatse jordmor timen ej nåken gong he våre på..

ho taut å taut som om ej ikkje he våre gravid før..

målte ikkje magen å sjekka ikkje etter forter lyd eller nåke..de va nåke nytt sa ho..hallo...!!ej sa te ne atte ej VILLE atte ho skulle sjekke kor høgt livmora va komma.de e no ei tryggheit da.va litt irritert når ej gjekk der ifra..

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...