skalha1t etter3.pp Skrevet 23. april 2008 #1 Skrevet 23. april 2008 skal kl halv 1..grur mej å gler mej..jordmora her e visst ei ku..de va ho so va me meg i sjukebilen me mi første å ei skikkeli ubehageli kvinne menneske asso..
marien - FØDEKLAR! Skrevet 23. april 2008 #2 Skrevet 23. april 2008 Jeg har akkurat vært på min første svangerskapskontroll, men tok den hos fastlegen min. Er utrolig fornøyd med han og da ser jeg an utover i svangerskapet om jeg skal til jordmor, eller ikke. Lykke til. Få høre hvordan det gikk da....
skalha1t etter3.pp Skrevet 24. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. april 2008 de e den dårligatse jordmor timen ej nåken gong he våre på.. ho taut å taut som om ej ikkje he våre gravid før.. målte ikkje magen å sjekka ikkje etter forter lyd eller nåke..de va nåke nytt sa ho..hallo...!!ej sa te ne atte ej VILLE atte ho skulle sjekke kor høgt livmora va komma.de e no ei tryggheit da.va litt irritert når ej gjekk der ifra..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå