Reveenka Skrevet 23. april 2008 #1 Skrevet 23. april 2008 Nå går jeg fra alt rotet og setter meg ut i sola med kald Solo og leser en bok! Husmorting kan jeg gjøre når jeg blir gammal! Dessuten slipper jeg unna med alt - dårlig logistikk, hybelkaniner og rot, glemte papirer og div. - for ingen syns det er det minste rart at det er vanskelig å passe på alt, med den digre reveflokken jeg skal holde styr på! Hemmeligheten med ikke å slite seg ut, er å passe på å kose seg mye, og la humla suse en god del! c",)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 23. april 2008 #2 Skrevet 23. april 2008 DU har jaggu skjønt det Reveenka!!! Derfor liker jeg deg godt:-) Hvem gidder vel slite seg ut for noe som ingen uansett bryr seg stort om. Nei, å kose seg og drikke solobrus, og nyte en fin dag - det er lurt!!! Kos deg................jeg skal prøve meg på en dusj snart.....kanskje............eller kanskje jeg gir faen! Hahahaha:-)
allerhelstNorge Skrevet 23. april 2008 #3 Skrevet 23. april 2008 Det har du helt rett i Reveenka!! I dag koser jeg meg så mye at jeg ikke får tid til å vaske håret engang.... Men det kan jeg jo gjøre en annen dag når jeg lar effektiviteten ta overhånd Dessuten har jeg bestemt meg for at jeg skal bli et bedre menneske som IKKE må rydde, vaske og være super flink hele tiden. F.eks gå fra frokostbordet uten å rydde opp før ungene skal følges på skolen... Får ta meg en kopp grønn te jeg da siden Solo ikke finnes på denne øya, Fanta er liksom ikke helt det samme.
Plutseliten :) Skrevet 23. april 2008 #4 Skrevet 23. april 2008 Vi må nyte været nå sies det...for snart snur det. Håper du har slappet av og kost deg i finværet..Her har det bare blitt noen minutters soling og Cola Er skikkelig dårlig på å gå fra husarbeid...trenger noen gode råd om å bare la det ligge å vente....
♥Snulder Skrevet 23. april 2008 #5 Skrevet 23. april 2008 Her tar jeg hybelkaninene når de blir større enn kattene;=)
Plutseliten :) Skrevet 23. april 2008 #6 Skrevet 23. april 2008 Ok...takk for tips... Da kan jeg la dem vokse litt til,for de ser mere ut som mus nå
♥Snulder Skrevet 23. april 2008 #7 Skrevet 23. april 2008 På størrelse med mus er ingen ting... da er de jo bare søte små ulldotter. Verre når de ligger under sofaen og glefser etter leggene dine;=)
Natteravnen* Skrevet 23. april 2008 #8 Skrevet 23. april 2008 Ja du har skjønt det! det er viktig å nyte dagen, en veit aldri kva morgendagen vil bringe! Kos er viktig, og kanskje arbeidet bllir lettare å ta fatt på etterpå, -ja for eg reknar med at det ikkje forsvinn av seg sjølv i din heim heller... ;-) Her suser humlene ofte for tida, kan ikkje vere inne i slikt eit strålande veir!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå