Gå til innhold

Brun i sola :-)


venus75

Anbefalte innlegg

Endelig er vårværet på plass. Håper det ikke er slutt imorgen........Værdamene sier så...Hmmm. Velger å ikke tro på dem!

Sitter ute i et par dager noen timer med bok og vannflaske. Måtte til og og med hente solkremen. Resultat: brunt fjes!!

Ser liksom litt freshere ut enn blekansikt med røde øyner etter intensive spyøkter på morgenen/formiddagen.

Varmepumpa er skrudd ned - tærene får bevege seg på verandaen uten sokker og sko. Til og med melkehvite legger har tittet fram til tider:-)

Lært meg å nyte dagene med hyperemesis og bekkenløsning - i sola vel og merke :-)

Dagene blir med ei gang litt mer lystbetonte når sol og varme titter fram. Til og med klesvasken på stativ er gangske ok! Lukter vår alle veier. Blomsterpottene har blitt kvitt halvdaut rask fra i fjor til fordel for litt vårblomster (har ennå noen igjen da....men ser helst bare på de med blomster i :-) )

Nyt dagen jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har kost meg på verandan i flere dager nå!!

Og mangler snart bare 2 fregner fra å være "neger"....hehe:)

Brun blir jeg aldri, men fregner får jeg enda mer av:))

 

Nyyyyter solen, varmen, grillen, og all den gode grillmaten!!!

 

Men synes det fort er litt varmt om natten, men klager ikke!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle gjerne hatt noen sjarm-fregner på nesa jeg. Minsten her har det - men de er ikke arvet etter meg. Har ikke ei eneste ei - og jeg syntes det er så sjamerende!!

Blir brun i fjeset - men resten av kroppen tar 100 år. Blir kanskej annerledes i år med alle hormonene og greier :-)

Fikk besøk i dag og ble sittende inne i steden for og bestille tur til sommeren. Legoland og luksus hytte i 4 dager. Blir bra! Skal bare vente til beibisen er reiseklar - så vi drar ikke før i august.

Har vært i Legoland før med småknøtt - og det er faktisk den parken jeg syntes er lettest å besøke med vogn og baby.

Men aller først - sol og veranda, og grillmat til middag. Nam!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å det har vært en herlig uke her på vestlandet. Vi har hatt sol i mange dager og temp rundt 15C så jeg klager ikke :) Men nå kom faktisk regnet. Solen varmer godt og jeg har fått god brunfarge etter å ha ligget på terrassen noen timer etter jobb hver dag, helt tydelig at en har mer pigment i huden når en er gravid. Alt som gjør at en ser bedre ut er jo et kjempepluss når en føler seg stor som en hval :) Får høre at jeg ser så frisk og opplagt ut!! Jeg føler meg ikke sånn he he.. MEN jeg kjenner at det kan bli varmt å ha termin 22 juni. Får satse på at det ikke blir noe tropevarme så tidlig :)

Når er det vi ikke bør spise jordbær? Er det nå eller når vi ammer? De har jo begynt å bli sååå gode allerede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det nydelige været her i Trøndelga og, vært sånn hele uken... Meeeennnnnn jeg sitter låst inne med hjemmeeksamen..så det er vanskelig å finne motivasjon for skriving når været er slik... Tok meg ett avbrekk igår....da skulle jeg ut og vaske vinduer... så det endte opp med at utsikten ut i det fine været ble enda bedre..hehe.. men i morgen blir det min tur til å nyte dagene... gleder meg:)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jordbær ja - nam nam.

Jeg har to sommerbarn fra før - og kunne ikke spise disse deilige røde bærene da jeg ammet. Bare jeg så på jordbær - skrek babyen jeg ammet.

Håper ikke dette nurket vil reagere slik.'

Har og termin 22.juni og hval-fasongen har inntatt kroppen. Ser og at det kan bli veldig hett dersom vi får en varm sommer. Samtidig har jeg tenkt å rigge meg til i det som kommer av sol og bare nyte livet! Men merket allerede denne uka at jeg blir veldig fort varm ute i sola - og måtte inn for å kjøle meg ned :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Nydelig vær her i det siste..Men jeg klarte å bli meget solbrent i ansiktet og på brystet på søndag så jeg har måttet holde meg inne siden det :( Ikke fullt så gøy nei...men hvis jeg finner en caps eller noe så kan jeg nok være litt ute i det deilige været imorgen ;)

Jeg visste at en blir fortere brun når en er gravid men ikke at solen var SÅ sterk allerede...hehe jaja skal IKKE klage i alle fall.

Men er enig med de to over...har termin 21 juni og det kan bli tungt om varmen setter skikkelig inn :o

Kose dere alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg elsker å sole meg jeg også, men er usikker på om det er bra eller ikke for babyn som er inni den varme magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...