Gå til innhold

ul igår. vi skal ha jente:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på ul igår.

Alt var perfekt med nurket vårt :-) så herlig å få mirakelet konstatert!

Vi ville vite kjønnet. Etter en tid så sa jordmor : "Det er ikke tvil, dette er ei lita jente". Hun fikk vist et veldig bra bilde som viste akkurat dette.

Så nå blir det til å så smått begi seg utpå litt shopping etterhvert ;-)

MEN vet ikke om jeg våger å kjøpe inn rosa.. hehe.. for jordmor kan kanskje ha feil selv om hun sier at "her så er det ikke tvil".. hehe.. jeg er en litt nølende person vist nok ;-)

Gleder meg sånn til å begynne å kjøpe inn til prinsessa vår i :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, vi skal og ha en jente. Jordmor var heller ikke i tvil men har selv ikke kjøpt inn noe rosa enda.. Har fått mye rosa fra famile og venner da, så håper veldig at jordmor hadde rett! viste bildet til min jordmor jeg går til kontroll hos da og hun sa også "Jah, her er det ingen tut, så dette er nok en jente":) så jeg får stole på det!:D

Skrevet

åååe. e og vil på ul. er en mnd til eg skal.

grattis da:):)

Skrevet

skal ha enda ei pie vi å:) har mye ifra før heldigvis:) hihi

Skrevet

Så koslig. Gratulere så masse :)

Skrevet

Gratulerer med ei lita prinsesse!:) vi og får ei jente, og har vært så "dristige" at vi har kjøpt litt rosa, hehe..

Skrevet

Heisann!

Gratulerer med lille jenta :-) Flott at alt er bra med nurket deres :-)

Jeg var på UL i dag, venter også jente. Alt så bra ut, men legen har bommet en god del på termin, hele 3 uker, så ny termin er 12 oktober. Han regnet fra siste mens, og siden jeg visste når den var så satte han den datoen. Og de foregående menséne var regelmessige så regnet vi vel med at datoen var temmelig sikker.

Men, så lenge alt er bra med den lille, så skal jeg ikke krangle på terminen :-p

En god følelse å endelig få bekreftet at det er liv, at hun har det bra, og utvikler seg som hun skal :-)

Skrevet

Hihi, det med at jordmor kan ta feil minte meg på noke eg les i fødselsanonsene i avisa:

"Jenta som skulle kome ut, hadde tut, med andre ord det vart ein gut!"

Skrevet

Heia Miobell...

Vi var også på standard ul for et par dager siden....vi venter fremdeles gutt...hvordan står det til med din lille der inne da??Hvilken termin fikk dere? Vi ble forandret til 21 sep så nå begynner lille bolla å legge på seg....:)

Skrevet

takk takk for gratulasjoner :-)

Gratulerer til alle dere også. Er vi ikke heldige vel?! :-)

Så koselig da Lailaelin :-) Hyggelig å få gutt når man har jente fra før ?!

Er det ikke herlig vel :-) v ble satt tilbake to dager, er jo ikke ille det da, så ny termin er 25.09 og ikke 23.09, men er jo så nærme så nærme så kommer jo når som helst da :-)

hvordan går det med magen din da?

Begynt å merke at den vokser eller kjenne spark?

min har vokst noe. nå ser man det og det synes jeg er så skjønt og herlig. og innimellom begynt å kjenne tulla sparke. :-) I dag tidlig kl. 6 hadde hun disco for seg selv der inne :-) hihi.. vekket mammaen sin ;-)

lykke til videre :-) klem

Skrevet

Kjenner litt dult i ny og ne....han her liker helst å ha disco når vi skal legge oss...slik var storesøster også..heldigvis kjenner vi ikke så mye til dem enda...gled deg til hun skal ha disco i uke 30 du....:)

Magen ja den vokser og vokser....begynner å kjenne godt til strekken i livmorbåndene nå ja...

Er litt gøy når magen begynner å vokse ja, nå ser jeg ikke sånn småfeit ut bare veldig GRAVID......:) he he

Skrevet

gratulerer da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...