Snittet Skrevet 23. april 2008 #1 Del Skrevet 23. april 2008 Min er akkurat 3år, og vi er ikke helt i mål..han er mye tregere enn hva søskene var, men vi er ikke bekymret enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**synne** Skrevet 23. april 2008 #2 Del Skrevet 23. april 2008 Har knapt begynt her... Eller, hun bæsjer ikke i bleia lenger, men det er det.. Har bare hatt tre uhell -og da pga ikke do i nærheten. Har prøvd å ta av bleia et par ganger, men da må vi skifte truse 10 ganger på 3 timer! Og det er ikke aktuelt... Så vi venter på sommeren... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snittet Skrevet 23. april 2008 Forfatter #3 Del Skrevet 23. april 2008 Godt å høre!! Flere som vil dele hvor langt dere er kommet? Her er det bæsjebleie daglig enda...han gjemmer seg når han steller i stand, så vi merker det ikke for etterpå. Og prøver vi å få han på do før låser det seg helt, og han lager likevell bæsjebleie når vi har gitt opp do/potte turene..så det er veldig lite å gjøre med akkurat det:( Venter også litt på sommeren, er enklere da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solstjernen - seksbarns mor Skrevet 23. april 2008 #4 Del Skrevet 23. april 2008 Her ble LillePia avendt med bleie i august i fjor. Det har gått litt i rykk og napp. Hade klart det litt travelt med vasking av klær dei første ukene, men så var hun plutselig tørr. Men etter at hun ble storesøster i desember så har hun hatt sin "tulle" periode igjen. Men er igjen kommet tilbake til sine gamle tørre dager. Endelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaTil NoraOgEmmaOgSander Skrevet 25. april 2008 #5 Del Skrevet 25. april 2008 Nora har på flere helger sagt at hun vil ha truse. Prøvde da, men hun både bærsjet og tisset i trusen. Prøvde igjen forrige helg, da sa hun ifra at hun har tisset, da var kun trusen litt våt, og når jeg satt henne på potten, kom det masse. Verre med bærsjingen. Snakket med barnehagen på tirsdag og ble enig om å prøve la henne gå uten bleie fra onsdag. Til nå har hun kun hatt to uheller i barnehagen, begge (en av hver sort) på torsdag... Jeg var kjempe stolt på onsdag for hun hadde ingen uhell, og en liten nedtur på torsdag. Så ja, vi er igang, men ikke i mål. Er det sånn det er de første ukene? At det går litt frem og tilbake? Tok det lang tid før dere kom i mål? Vet det er veldig individuelt, men sånn generelt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solstjernen - seksbarns mor Skrevet 25. april 2008 #6 Del Skrevet 25. april 2008 Det gikk ikke så bra i begynnelsen her heller nei MammaTil NoraOgEmma. Hadde mange uhelle per dag dei første ukene. Selv om en også hadde dager der hun overraskende var tørr. Her hadde det med om hun var opptatt med andre ting og glemte seg ut. Hadde en peride der hun tiste på do men bæsjet i buksen i begynnelsen. Me trodde hun ikke likte å bæsje på do, men det gikk over det også. Men i bunn og grunn så syns me det har gått kjempe fint. Har hatt sine perioder vår lille jente også. Som da vesla kom til verden.. men sånn har mange det har eg fått beskjed om. Litt frem og tilbake altså i begynnelsen. Men det tok bare en måned eller to før det begynte å gå av seg selv. Og ikke syns eg det har noe med om det er sommer eller ikke for å slutte. Me begynte i august og holdt på ut over høsten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå