akicha Skrevet 23. april 2008 #1 Skrevet 23. april 2008 Jeg leste nylig om noen som skulle på 3D ultralyd, for der kunne man se mer. Stemmer dette? Regner med det er en del av dere erfarne gravide som har erfaringer ift dette :-) Jeg trodde at man kunne se akkurat det samme, men at man på 3D får et "finere" bilde. Hva er deres erfaringer?
trinen Skrevet 23. april 2008 #2 Skrevet 23. april 2008 Jeg var på 3d ul i uke 31, var veldig mye bedre bilder enn vanlig ul. Legen sjekka at alt var bra, vet ikke om de ser mer enn på den vanlige men.... De ser jo først med vanlige bilder, før de går over på 3d bilder, i tilfelle ikke alt er som det skal. Det jeg ble fortalt hvert fall...
*tuttemor t prins & prinsesse* Skrevet 23. april 2008 #3 Skrevet 23. april 2008 Mye mer moro på 3D, ingen tvil synteas jeg... hvis du ser på: ultralydklinikken.no ser du jo ulikhetene... er kjempe moro:-D
connie79 er 2barnsmor:) Skrevet 23. april 2008 #4 Skrevet 23. april 2008 Sjekk ut kvinnedoktoren.no også. Da vi var på 3d, kunne vi se hvordan lillegutt rynket pannen og at han veldig ivrig prøvde å få tak i en tå med munnen.Vi så også tydelig at det ikke var hareskår blandt annet. Noen har tilogmed sagt at de kan se hvem barnet lignet på. Men det klarte ikke vi da:)
Bette-liten+<3<3 Skrevet 23. april 2008 #5 Skrevet 23. april 2008 Har vært på 3D, og vil anbefale d til andre. Var veldig morsomt å se hvordan knøttet så ut. Problemet vi støtte på var at han lå med hodet ned og med nesa godt inni morkaka, og han ville ikke snu så mye på seg. Men vi fikk noen fine bilder da, og fikk studert han godt likevel. Vil anbefale å dra litt tidligere enn vi gjorde (uke 32), for da har babyen litt lettere for å turne rundt inni der, og man får lettere gode bilder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå