allerhelstNorge Skrevet 23. april 2008 #1 Skrevet 23. april 2008 etter et supert opphold i Norge. Vi har kost oss sammen med familie og gode venner. Jentene har hatt det helt supert sammen med bestemor. Størsteprinsessa har syklet fra tidlig morgen til sein kveld og lillefrøkna har laget gørrekaker på jordet til bestefar;). Selv har leg lekt litt med Klatten, mamma søker barn og babyonboard. Det var utrolig gøy å treffe dere, flotte og modne jenter! Vi gjentar gjerne til sommern håper jeg??? Jeg går litt rundt og småler ennå jeg når jeg tenker på de flate ballæne:))))). Her er det full vår igjen og varmen stiger. Med god homeopatmedisin i skap og mage, skinnende sol, flotte barn og vel vitende om at neste flybillett hjem allerede er kjøpt og betalt kjenner jeg at det er fantastisk godt å leve. Angst, redsel og stress stikker selvfølgelig innom av og til, men da ber jeg dem om å gå jeg..... (av og til blir de litt lenger til tross for at jeg ikke er særlig hyggelig mot dem). Håper inderlig flere av dere nyter den gode vårfølelsen. Er det ikke en flott årstid (så lenge sola skinner iallefall)?
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 23. april 2008 #2 Skrevet 23. april 2008 He he he ......velkommen tilbake til utlandet:o) Da jeg fortalte at jeg gråt på lange flate ballær, så trodde ikke mannen min på meg:o) Gøy å hilse på deg og, alltid moro med kombinasjonen navn/ansikt... Du skal se det blir en tur til sommeren også, kanskje med en pils på en eller anne brygge:o) Her skinner sola, det er 21 grader , kan man ha det bedre???
Attpåklatten :-)™ Skrevet 23. april 2008 #3 Skrevet 23. april 2008 Kjære deg:-) Kjempekoselig at vi rakk å treffe hverandre opptil flere ganger denne turen:-) Jeg ler også ennå, av de skjønne jentene dine, av ullkåper og flate ballær:-) Er sikker på at vi må leve evig så mye som vi faktisk ler:-) Er også glad på dine vegne for at du nå får god hjelp av trylledama :-) Helt klart at hun ser DEG og finere enn det blir det jo ikke:-) Så klart vi skal møtes til sommeren igjen, da skal vi drikke hvitvin med vannet skvulpende ved siden av:-) Det blir kjekt!!!
allerhelstNorge Skrevet 23. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 23. april 2008 Hvem tror vel på at noen gråter på Flate Ballær, om de ikke har sett filmen selv!??! Eg e klar for drikke-ting ved brygger av alle slag, skulpende, blått vann, hagebord og gress etc, så lenge det er i NORGE!!!)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 23. april 2008 #5 Skrevet 23. april 2008 Nei, hvem tror vel det. Men filmen forteller mye bra den, om man bare lukker opp øynene og ser det:-) Og når man i tillegg kan le så tårene triller, ja da er det en vellykket film!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå