Attpåklatten :-)™ Skrevet 23. april 2008 #1 Skrevet 23. april 2008 Siden du er en guru p[ data, s[ skj;nner du sikkert problemet mitt akkurat n[!!! Plutselig har jeg trykket p[ noe som jeg ikke skulle p[ tastaturet og mangler noen bokstaver.........................Kan du hjelpe meg please_ Hahahaha, ikke engang sp;rsm[lstegn fikk jeg til...............hmmm..........hjelpe hjelpe!!! Jeg er hjemme og er syk idag s[ jeg trenger pc+ en frisk!!!
iznogood Skrevet 23. april 2008 #2 Skrevet 23. april 2008 :-) du mangler nokstavene, ser jeg. der nede på den blå streken nederst - kan du velge NO for norsk språk? Virker som du har fått engelsk konfigurasjon på tastaturet ditt. btw; er programerer og utvikler på unixsystemer som styrer ERP løsninger og vet ikke akkurat mest om pc... (men du kan få et kjempestort økonomi og hr system om du har lyst)
iznogood Skrevet 23. april 2008 #3 Skrevet 23. april 2008 og god bedring med syk'en, forresten. er ikke gøy å være syk uten riktig tastatur!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 23. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 23. april 2008 ØY DØH, det stemte!!! TUSEN TAKK, du er god:-)
allerhelstNorge Skrevet 23. april 2008 #5 Skrevet 23. april 2008 Du Klatten, du kunne spurt meg asså!!! Akkurat dette kan jeg. Vi har nemlig tastatur UTEN æøå (sambo er engelsk og pc kjøpt i UK of course). Men siden jeg er av gammel skole og dødsgod på touch og har utrolig god hukommelse mtp norsk tastatur går jeg bare inn på "linja" og forandrer til NO på tastaturet når jeg f.ex er inne på dib... Skjønner??? God bedring forresten. Er sambo frisk igjen?
iznogood Skrevet 23. april 2008 #6 Skrevet 23. april 2008 :-) da må du bli fort frisk og slappe masse av med pc'en så du kommer deg. Veldig mange ganger kan man faktisk friskne raskt til om man får shopet litt på nettet. :-) Mulig det bare er en placeboeffekt - men det er helt sant at det hjelper.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 23. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 23. april 2008 Sambo er frisk igjen og jobber..........jeg ligger i sengen og roper når jeg trenger noe....:-) Snill mann ja...... Shopping på nett ja............er liksom ikke mest glad i shopping jeg da! Selv om det ikke visstnok stemmer siden jeg er jente. Men jeg tror at jeg i en gammel jobb jeg hadde, hvor jeg reiste mye, rett og slett shoppet meg dritt lei!!! Ja! Det er faktisk mulig...... Men er den første til å innrømme at noen kjøp gir en spesiell god følelse;-D men jeg sier ikke hvilke..........hahahaha:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå