Gå til innhold

hvit dagmamma ledig solbergelva


n67

Anbefalte innlegg

hei jeg har ledig plass fra august. har lang erf med bade dagbarn og egne barn, har god plass og er røykfri. gode ref.

ta kontakt på tlf 99790311

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

  • 3 uker senere...

Annonse

Mulig vi trenger dagmamma, men det er ikke før 1 oktober da, vet ikke hvordan du stiller deg til det? Og hvor gamle er de andre barna du har?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei . kan du ikke høre med meg når det nærmer seg da så går det sikkert bra :) de andre barna er 1 og 1,5 .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei! Jobber på Åssiden og trenger dagmamma etter jul, og er på utkikk etter noen. Vet det er litt tidlig, men... :)

Begynner å jobbe 19.jan, og etter pappa'n har vært hjemme 4 uker må vi ha dagmamma for har selvfølgelig fått avslag på bhg-plass :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Januar er jo ett stykke frem men er ikke umulig at jeg har plass. Kan du ikke ringe meg litt nærmere da så kan vi ta en prat? Hvilke dager trenger du evnt og hvilke kl sletter ? Tlf nr mitt er 99790311. Bare slå på tråden:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei jeg driver en familiebarnehage på gulskogen.. har ledig der fra januar om interessant;) mvh camilla. har også en på langeløkka men det blir vellitt langt.. ring meg på 41468847 om ønskelig på gulskogen. er 8 barn i gruppen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...