BitteLiten *har født* Skrevet 23. april 2008 #1 Skrevet 23. april 2008 Sitter her og bim-er som vanlig. Men det er en ting som er forandret idag... jeg synes jeg har noe som minner om rier eller noe... innimellom strammer magen seg, og det jeg kjenner en følelse av nedpress og at noe strammer litt ekstra under magen liksom... Men det er ikke noe vondt og det kommer og går. har ikke tatt tiden hverken mellom eller på varigheten av de... har ikke sett noe slimpropp eller ne tidligere. og vannet har ikke gått. har litt vondt liksom i korsryggen og ned i rumpa. Kjennes nesten som jeg må på do uten å måtte det ) Kan ikke huske at det var slik sist jeg skulle føde... har forresten bare 8 dager igjen til termin. Noen som husker eller har no0e meninger å komme med? Hva er det? Hva bør jeg gjøre? ble plutselig veeeeeeeeeldig usikker her nå...
Bebis08 Skrevet 23. april 2008 #3 Skrevet 23. april 2008 Jeg tror ikke det så mye du må gjøre, det kan jo være noe som gir seg etter en stund, eller det kan ta seg opp. Og når det evt. gjør det så merker du nok det veldig godt.... Jeg har også av og til noen timer med mye stramming og vondt...
Gjest Skrevet 23. april 2008 #4 Skrevet 23. april 2008 Jeg kan bare gi deg de rådene jeg har fått fra jordmor siden jeg er førstegangs.. Men kjenn etter om smertene tiltar eller om de gir seg. Er visst ikke uvanlig å ha litt vonde kynnere eller maserier på slutten... Hvis smertene ikke gir seg, men heller ikke tiltar bør du vel kanskje ringe føden og snakke med noen der. Lykke til da =)
connie79 er 2barnsmor:) Skrevet 23. april 2008 #5 Skrevet 23. april 2008 Du kunne ringt med din egen JM eller med føden og hørt. Kanskje de tar deg inn til sjekk. 8 dager er ikke langt unna så det hadde jo ikke vært rart om noe skjedde. Uansett: Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå