Barbamama_til 2 prinsesser Skrevet 23. april 2008 #1 Skrevet 23. april 2008 Har dere noen gode boktips dere vil dele? Sommeren er jo en fantastisk tid til å lese og jeg trenger nye tips ps: noen som har lest Havets Katedral?
Mage igjen Skrevet 23. april 2008 #2 Skrevet 23. april 2008 Drageløperen, tusen strålende soler og serien med Berlinerpoplene er de siste jeg har lest nå, og de annbefales på det sterkeste. Iallefall de to første! HVis du har lest dem og liker den type bøker annbefaler jeg også "Der Gud gråter" som også er fra Afghanistan. Utrolig bra bøker derfra!
babyfrøken *mamma* Skrevet 23. april 2008 #3 Skrevet 23. april 2008 Havet Katedral er fantastisk!!! Anbefales på det varmeste. "Señor Pelegrino" er også en utrolig fin bok. Også er du helt nødt til å lese "Øya" - den er bare så trist, varm og vakker! (forfatteren heter Hislop tror jeg, kåret til årets bok eller noe i den duren i England ifjor) Hvis du er glad i å lese antar jeg at du har lest "Drageløperen" og "Tusen strålende soler" av Hosseini? (hvis ikke er du nødt til å lese de også, hehe) En annen bok som er utrolig fin er "En siste dans for Mathilda". (forfatteren er fra Australia, men husker ikke navn i farten) (",)
Barbamama_til 2 prinsesser Skrevet 23. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 23. april 2008 Har lest - og elsker de to førstebøkene du nevner. Da plukker jeg med meg Der Gud gråter hjem i dag! Takk
babyfrøken *mamma* Skrevet 23. april 2008 #5 Skrevet 23. april 2008 Lille Sprette; du får gi en tilbakemelding på om Der Gud gråter er fin da, så kanskje det er et tips til meg også ;o)
1222 Skrevet 23. april 2008 #6 Skrevet 23. april 2008 hvis du vil lese en skikkelig klassiker: Knut Hamsuns "Sult". Den er knall!
Diamanten Skrevet 23. april 2008 #7 Skrevet 23. april 2008 Da må du lese "Supermamma Monstermamma" av Vera Michaelsen;) holdt på å le meg i hjel
Gjest Skrevet 23. april 2008 #8 Skrevet 23. april 2008 "Der Gud gråter" er veldig bra...Men forbered deg på litt gråting ja!
Ella78 m/ A&M Skrevet 23. april 2008 #9 Skrevet 23. april 2008 Har akkurat lest "Skumringstimen" av Johan Theorin. Overraskende bra.
Barbamama_til 2 prinsesser Skrevet 23. april 2008 Forfatter #10 Skrevet 23. april 2008 Det skal jeg gjøre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå