Gjest Skrevet 23. april 2008 #1 Skrevet 23. april 2008 Hei Jeg og min samboer har bestemt oss for snart å prøve på nr 2, fra før har vi en gutt på 1,5 år (fyller to i slutten av juli). Jeg lurte på om noen av dere erfarne damer kan fortelle meg sånn ca jeg er befruktningsdyktig; jeg hadde mens sist 10 april (først dag i syklus) og i dag så det ut som om jeg hadde tegn til el-slim. Når er det mest sannsynlig at jeg da kan bli gravid? Er ikke helt sikker på når jeg evt kan bli gravid og når det er mest sikkert at man blir det i el-fasen. Håper på svar slik at jeg kan bli litt klokere
mumifrøken Skrevet 23. april 2008 #2 Skrevet 23. april 2008 Jeg er ikke av de mest erfarne her siden jeg snart skal starte min første pp ever, men jeg vil likevel anbefale deg å prøve masse nå framover, for det er jo i noen dager før EL og til en dag etter EL at man bør ha sex... Lykke til )
Gjest Skrevet 23. april 2008 #3 Skrevet 23. april 2008 takk for svar ^^, her skal det virkelig prøves hehe! regnet meg fram til at el-perioden min starter i morgen, så er bare å stå på! takk og lykke til du også! håper det klaffer for oss! )
mumifrøken Skrevet 23. april 2008 #4 Skrevet 23. april 2008 Hihi, ja stå på ) Fra neste uke av skal det virkelig prøve hos oss også, men jeg har ikke IKM før 19 mai (om syklusen er nogenlunde stabil etter p-pillene), det er jo eeevigheter til. Dette er så spennende, altså, jeg tror jeg blir sprø. Kanskje det blir to minimummier i begynnelsen av 2009? ;o) *håpe*
Dotten Skrevet 23. april 2008 #5 Skrevet 23. april 2008 Siden du allerede har fått fullgodt svar, ønsker jeg deg bare velkommen jeg da Masse lykke til...
Gjest Skrevet 23. april 2008 #6 Skrevet 23. april 2008 mumifrøken: ja, dere får bare henge i dere også hehe, ja kanskje det blir to søte små minimummier til neste år *håpesterkt* )
Gjest Skrevet 23. april 2008 #7 Skrevet 23. april 2008 Tusen takk jeg håper inderlig vi treffer på de riktige dagene
mumifrøken Skrevet 23. april 2008 #8 Skrevet 23. april 2008 Åja, vi skal henge i. Det er i alle fall ikke innsatsen det skal stå på her i gården ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå