Gå til innhold

noen med tatoveringer her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen her som har tatovering på innsiden av håndleddet? hvor gjorde dere det og hva kostet det? synes dere det gjorde vondt?

Videoannonse
Annonse
Gjest sug lut satan i toern
Skrevet

Tror det er vanskeligere å finne noen som ikke har tatoveringer etterhvert, det er en stor og smakløs generasjon som henger her inne.

Skrevet

Hmmm, synes at noen tatoveringer kan være veldig smakfulle, jeg. Enig at noen er harry, men slettes ikke alle.

Skrevet

Haha..

Men jeg har det iallefall. Den er ikke noe stor, er en C med sånn mønster-greier.. Kanskje 3-4 cm stor.

Men det var iallefall ikke vondt å ta der! Trodde det skulle gjøre vondt, men det gjorde det iallefall absolutt ikke :)

Skrevet

jeg var ikke ute etter noen diskusjon om tatovering er bra eller ikke da, bare om det var noen som hadde på innsiden av håndleddet? nå får dere ta det litt easy da girls;) HAHA

Skrevet

Jeg er verdens mest smakløse og harry person, har mange tatoveringer, og er stolt av alle som en! Får kommentarer for de hver eneste dag, våren og sommeren igjennom. Driter i om noen synes det er harry, sånn er jeg :)

Skrevet

Har ikke paa haandleddet, men paa ankelen..OG gjorde ikke vondt aa ta der nei, selv om tatovoeren sa det var en av de vondeste plassene aa tattovere seg paa...

Skrevet

Forresten, pris kommer an på hvor stor, hvor mange farger, osv. Og vondt gjør det absolutt ikke :)

Skrevet

ok:) hva står C for da?;) jeg vurderer å ta forbokstaven til lillegutt der skjønner du:) synes det er litt stilig! jeg har en på korsryggen oxo! men ikke stor, så den synes jo kun da jeg kler av meg lissom! synes det er greit å ha på litt skjulte steder jeg da, men det er min mening:)

Skrevet

jeg har på innsiden av hånleddet, og det var ikke vondt faktisk:) det forklarte han som gjorde det med at det var mindre nervetråder der. for har en på ryggen oxo og den synes jeg var vond.. men ikke så gale at jeg ikke skal ha flere:)

Skrevet

Har på innsiden av håndleddet..

Betlate 500 kr, fantes ikke vondt:)

Skrevet

Ja jeg har to.En på innsiden av håndledde.Eller nedover rettere sagt.Navnene og fødselsdatoen til jentene mine. Jeg betalte 1200 for det.

Syns heller ikke det var noe vondt.

Skrevet

Jeg har på håndleddet (rundt håndleddet) gjorde ikke vondt Prisen avhenger av størrelse, detaljer og hvilket studio du bruker

Skrevet

Ja, jeg er vel ekstremt harry jeg da, som har en abstrakt flaggermus der :-p men det var ikke vondt og jeg betalte 400,-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...