Anonym bruker Skrevet 23. april 2008 #1 Skrevet 23. april 2008 Gullet er 10 uker, og jeg veier 5kg mindre enn før graviditeten nå... Spiser godt, og gjør alt for å i det minste holde vekta. Men ikke så lett det gitt...! Vil ikke bli altfor tynn heller, huff...
anne* Skrevet 23. april 2008 #2 Skrevet 23. april 2008 Uff ja - Jeg gikk opp 18-19kg, de var borte etter 4 uker. Nå veier jeg ca 1kg mindre enn før graviditeten, og mini er 7 uker. Litt redd for at det skal fortsette ja - ser det så godt i ansiktet mitt. Redd for å ende opp som ei skrapa og innhula dame:-( Er ute og triller en tur hver dag, men det er jo ikke akkurat store treninga. Spiser 4-5skiver til frokost, bra lunch og middag og hiver innpå med sjoko og det jeg lyster. Har hørt at en legger på seg etter en slutter å amme da, får satse på det.
*smula* Skrevet 23. april 2008 #3 Skrevet 23. april 2008 Jeg raste ned i vekt etter fødsel. Etter 4 mnd var jeg 5kg lettere enn før jeg ble gravid. Og det er jeg fortsatt, mini er 8.5 mnd.
♥Tullerusk♥ Skrevet 23. april 2008 #4 Skrevet 23. april 2008 Nei..=o( Veier en kg mer enn da jeg ble gravid...Håper å gå mer ned men ser dårlig ut... Men snuppa er bare 2 mnd gammel da...
Anonym bruker Skrevet 23. april 2008 #5 Skrevet 23. april 2008 Ja, jeg raser. og det føler jeg ikke er så bra! la på meg 14 kg under svangerskapet, de er borte nå og veier under 50 kg som jeg var når jeg ble gravid. leste en gang om ei som ikke fikk amme mer fordi hun ble så tynn. Stemmer det? Driver å hiver i meg mat, å nå er det litt mer stabilt. Tok bare par uker før jeg mista all vekta jeg la på meg. Lillegutt lider ikke da, han er over kurven på vekt
atsjo Skrevet 23. april 2008 #6 Skrevet 23. april 2008 mm.. gikk bare opp ca 8kg når jeg var gravid, de forsvann ganske fort i tilegg til et par tre kilo. Følte jeg kunne spise hva som helst de første månedene etter fødselen og det kan jeg forsåvidt nå også, men nå legger plutselig ALT seg på magen. Veldig irriterende.
Anonym bruker Skrevet 23. april 2008 #7 Skrevet 23. april 2008 Nå må dere slutte å sutre, damer hehe. Tynne, skrapa damer, som dere tilsynelatende er redde for å bli, har alltid vært mer attraktive enn de ned noen kilo for mye. Jeg tror innerest inne dere er letta og sjeleglade over at vekten raser av dere. Og det bør dere være, også. (Sorry, til dere som ikke er innhulte og skrapa).
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 23. april 2008 #8 Skrevet 23. april 2008 Har mistet det jeg la på meg i svangerskapet og mer til ja! Er tynnere enn da jeg ble gravid, men det gjør meg ikke noe ennå.. Hadde noen kilo for mye som jeg ville bli kvitt da. Bare for selvfølelsen da, var jo ikke så mye. Men godt å ha tilbake kroppen sin og kunne bruke de trange buksene igjen!
Sunniva78 har to små Skrevet 23. april 2008 #9 Skrevet 23. april 2008 Jepp, ikke noe problem med kiloene nei... La på meg 15kg i svangerskapet, og de forsvant på 3 uker. Nå veier jeg 3-4 kg mindre enn før jeg ble gravid. Ikke så veldig lekkert å bli FOR tynn heller, så jeg prøver å ha fokus på skikkelig og rikelig med mat.
Sunniva78 har to små Skrevet 23. april 2008 #10 Skrevet 23. april 2008 Gutten min er forresten 10 uker.
Anonym bruker Skrevet 23. april 2008 #11 Skrevet 23. april 2008 Ja, jeg synes det er så fett å veie under 40 kilo, det er sååå pent. Kjempe gøy når folk lurer på om en har spisevegring og sier at en må spise mer.
Anonym bruker Skrevet 23. april 2008 #12 Skrevet 23. april 2008 Den var forøvrig til anonym 13:12 23.04.2008
anne* Skrevet 23. april 2008 #13 Skrevet 23. april 2008 Og jeg som er redd for å bli innhula og skrapa ER faktisk redd for det, for det er ikke pent synes jeg! Og det er ikke mer attraktivt heller, spør en hvilken som helst mann - vel å merke ikke de homofile typene som styrer motebransjen/reklamebildet.
Hanne31 Skrevet 23. april 2008 #14 Skrevet 23. april 2008 Har det akkurat som "kaviaren" over. Hadde jeg vært flinkere til å spise sunt ville nok vekta ha rast nedover.
Anonym bruker Skrevet 23. april 2008 #15 Skrevet 23. april 2008 Bitches. Jeg pumpet ut en liter - halvannen i døgnet, spiste sånn passe normalt og LA PÅ meg åtte kg, som jeg ennå sliter med å bli kvitt. *gråte litt*
Anonym bruker Skrevet 23. april 2008 #16 Skrevet 23. april 2008 FAEN, det er så urettferdig,,ÅÅÅÅ vil heller være en tynn strekk enn en bolle som jeg er nå.. Veier 10 kg mer enn jg gjorde før jeg ble gravid. Har klart å gå ned 4 kg på 9mnd "jippi" Dere er heldige som mister kiloen, hos meg er de grodd fast og forsvinner ikke, så her blir det fettsuging for å få det vekk
Gjest Skrevet 24. april 2008 #17 Skrevet 24. april 2008 Jeg gikk ned 18 kg etter fødsel, 8 av de gikk jeg opp i svangerskapet... Ble syltynn av amminga og veide til slutt 46 kg...HUFF!!! Altfor lite! Så ut som et beinrangel Men nå som jeg ikke ammer lenger har jeg gått opp igjen til 53 kg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå