Spente med nr 3 i vente... Skrevet 23. april 2008 #1 Skrevet 23. april 2008 helt sjukt... he he.... var på størrelse med en mark, men varierte i farger hele tiden.... kjapp som f..... var så oppgitt var den var nesten umulig å amme, siden den bare stakk avgårde..... husker til og med jeg var så oppgitt fordi mini`n var jo så enkel å amme da han var liten..... mens dennne slangen var totalt umulig.... ;o) og det j..... gapet, med de tenna....
bobleplast og Amélie Amelusk Skrevet 23. april 2008 #2 Skrevet 23. april 2008 hahahaha, så fantastisk bra!
Gjest Skrevet 23. april 2008 #3 Skrevet 23. april 2008 Jeg har gså drømt om slanger i natt. Men jeg som hater slanger, var ikke redd. De var i flere størrelser og hadde litt sanne dragelignende hoder. Var sammen med et barn, som ikke var mitt også. Men det var tydelig at jeg på en eller annen måte hadde "ansvar" for akkurat dette barnet.
Spente med nr 3 i vente... Skrevet 23. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 23. april 2008 uff, hater slanger egentlig jeg og.... husker en gang jeg såg en film det hadde vært med klapperslanger.... våkna flere ganger og drog til meg beina, av med dyna og på med lyset.. var sikker på at det var en klapperslange nederst i senga... helt hetta... ei veninne av meg hadde drømt nogenlunde det samme engang... men ho hadde sparka til, og der låg bikkja nederst, den skvatt jo så til at den beit ho såvidt i foten... he he.. da hadde jeg ihvertfall blitt skremt... he he
Gjest Skrevet 23. april 2008 #5 Skrevet 23. april 2008 Hehe, syke drømmer når man er gravid. Jeg drømte at jeg fikk livmor"nedfall" og måtte ta keisersnitt i låret! Da hadde gutten lagt langt nede i bekkenet en stund, og jeg følte jeg hadde en melon mellom beina
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå