Gå til innhold

Krangle er blitt Skravle2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke mye fart og nye innlegg der inne, bare harde kjernen igjen, og de begynner det å bli litt kjedelig å lese om.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Krangle på Dib eller krangle på Bim?

Skrevet

Også prøver de seg litt her i ny og ned, men håper vi klarer å la være at dette blir ett drittslengelses forum. Godt å ha en plass man kan spørre om alt på.

Skrevet

Og dette blir vel snart krangle..

Skrevet

Tror ikke moderato tenkte så mye over dette da dem lagde en anonymforum og slettet anonymknappen på krangle. Nå som krangle blir mer og mer lik som skravle, så vil jo alltid noen komme til anonymforumet og lage skape litt faenskap her. Til slutt vil anonymforumet rett og slett bli en ny krangleside.

Så hva er da vitsen med å lage en anonymforum da? Vitsen med å fjerne anonymknappen fra kranglesiden, er for å få slutt på drittslengningen.

Skrevet

Vi får nok bare være gode på å rapportere drittkasting. Kjipt å miste enda en plass man kan være anonym når en spør om ting. De på krangle ville jo ikke ha anonyme der inne, og den vilja har de fått. De fleste kranglene der inneholdt alltid at NN ikke hadde noe der å gjøre.

Skrevet

fordi annonym knappen forsvant det. Og da tør ikke de som var annonyme å stå frem med nick :)

• 2 år senere...
Skrevet

Krangle er skravle, anonym er krangle...hva skravle er kan jeg ikke svare på,,

Skrevet

Krangle er tilholdsstedet til den harde kjernen av selverklærte supermennesker. De besitter moral, etikk og faktisk sannheten. De preker inkludering og aksept men er selv nedlatende og selvgode. Stilige er de.

Skrevet

Krangle er vel ikke så mye mer enn skravle med en høyst innbilt edgyness..

Skrevet

Hvem er det du snakker til, surfjeset?

Skrevet

Hvem tror du? Den som ikke kan stave men tror fremmedspråksinnslag hever stemningen, kanskje?

Skrevet

Hever stemningen? Var vel helst det at jeg ikke fant et adekvat ord for edgy på norsk i farta. Finner det fortsatt ikke. Huff, så dum jeg er. Så - stikk tilbake til skravle2 og del oppskrifter, nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...