Vegaspia Skrevet 23. april 2008 #1 Skrevet 23. april 2008 Tror jeg får mensen, yderst lite brunt utflod.... og romling i magen, i går ettermiddag hadde jeg sterke mens symtomer.... Så jeg er trist i dag, men ikke gitt helt opp... skal til legen imorgen så får vi se hva han sier.
Piven Skrevet 23. april 2008 #2 Skrevet 23. april 2008 Ikke gi opp Vegaspia! Det er fortsatt muligheter. Jeg hadde også menssmerter da jeg ble gravid, utflod også, såvidt jeg husker. Hvor lenge siden er det du skulle hatt mensen? Jeg krysser fingre for deg!
Piccolina Skrevet 23. april 2008 #3 Skrevet 23. april 2008 Har fulgt med på din nervepirrende venting, ønsker deg alt godt og husk at så lenge ikke mensen kommer skikkelig, er det håp. Du er jo en del dager på overtid :-) Krysser alt jeg har, og er spent på morradagen jeg også!
Vegaspia Skrevet 23. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 23. april 2008 Piven, jeg skulle hatt den fredag seinest lørdag... ikke vært så sein på noen år så dette er rart. Selv når jeg har trodd at jeg var gravid har jeg kunn vært 1-2 dager sein. Jeg er litt der hvor jeg var ifjor da jeg mistet...da skjønte jeg det med en gang at det gikk galt..men det er kanskje psykisk for jeg tørr ikke være glad.... Så jeg skal være glad når morradagen er der slik at jeg kan få et svar...
soleia Skrevet 23. april 2008 #6 Skrevet 23. april 2008 kryssar fingrane for deg, Vegaspia. Håpar det går bra hjå legen i morgon!
mollymamma Skrevet 23. april 2008 #7 Skrevet 23. april 2008 Jeg krysser fingrene fortsatt - håper det går bra hos legen i morgen :-) Lykke til og klem.
Vegaspia Skrevet 23. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 23. april 2008 Tusen takk jenter, setter pris på omtanken. Fortsatt ikke noe mere, bare litt spotting, men har alltid spotta i 2 dager før mens. Men ikke så lite. Så blir bra å få vært hos legen imorgen. klem til dere alle.
Dotten Skrevet 24. april 2008 #9 Skrevet 24. april 2008 Masse lykke til i dag Håper du får en positiv tilbakemelding!! Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå