Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror jeg får mensen, yderst lite brunt utflod.... og romling i magen, i går ettermiddag hadde jeg sterke mens symtomer....

 

Så jeg er trist i dag, men ikke gitt helt opp... skal til legen imorgen så får vi se hva han sier.

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke gi opp Vegaspia! Det er fortsatt muligheter. Jeg hadde også menssmerter da jeg ble gravid, utflod også, såvidt jeg husker. Hvor lenge siden er det du skulle hatt mensen? Jeg krysser fingre for deg!

Skrevet

Har fulgt med på din nervepirrende venting, ønsker deg alt godt og husk at så lenge ikke mensen kommer skikkelig, er det håp. Du er jo en del dager på overtid :-)

 

Krysser alt jeg har, og er spent på morradagen jeg også!

Skrevet

Piven, jeg skulle hatt den fredag seinest lørdag... ikke vært så sein på noen år så dette er rart. Selv når jeg har trodd at jeg var gravid har jeg kunn vært 1-2 dager sein.

 

Jeg er litt der hvor jeg var ifjor da jeg mistet...da skjønte jeg det med en gang at det gikk galt..men det er kanskje psykisk for jeg tørr ikke være glad....

Så jeg skal være glad når morradagen er der slik at jeg kan få et svar...

Skrevet

kryssar fingrane for deg, Vegaspia. Håpar det går bra hjå legen i morgon!

Skrevet

Jeg krysser fingrene fortsatt - håper det går bra hos legen i morgen :-)

Lykke til og klem.

Skrevet

Tusen takk jenter, setter pris på omtanken.

Fortsatt ikke noe mere, bare litt spotting, men har alltid spotta i 2 dager før mens. Men ikke så lite.

Så blir bra å få vært hos legen imorgen.

 

klem til dere alle.

Skrevet

Masse lykke til i dag :) Håper du får en positiv tilbakemelding!!

 

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...