Gjest Skrevet 23. april 2008 #1 Skrevet 23. april 2008 Turen nedover gikk kjempe fint, ungene kosa seg hele veien,frøkna ble litt lei etter at vi svinga innom Smart club i sandvika..Da var beina trøtte...Kom ikke frem til Tønsberg føt klokka var 21.30, men da hadde vi stoppe mange ganger.Tok turen som en ekte kose tur. Lørdagen var vi på besøk hos sjefen til svigerfar, han har modell togbane i kjelleren,den går gjennom 4 rom :0) Så shoppa vi litt før vi besøkte fam. Søndag hadde vi det veldig koselig i dåp.Absolutt verdt turen !! MEN da jeg ringte hjem ble jeg SINT...Søstra mi blir 25 år snart, mamma ba henne være hos henne på lørdagen.Men neida hun og sambo, dumpa dattra hos mamma og reiste på fest!! De hadde til og med tenkt at mamma skulle gå i kirka sammen med hennepå søndagen.De var dårlige.. Jeg blir så forbanna, nå er det på tide hun blir voksen og tar seg av ungen selv ! Mamma er ikke frisk. Turen hjem gikk kjempe fint,ingen gråting.Til sammen kjørte vi 22 timer og jeg må si at vi må ha verdens snilleste barn.Ikke sutring i det hele.De er jo bare snart 5 og 17 mnd.. Mamma har kreft i en eggleder, skal opereres den 5 mai.Nå håper vi bare på at det ikke har spredt seg. Hun reiser den 29 mai. Idag skal hun på sykehuset og tappes for væske for 2 gang.
Gjest Skrevet 23. april 2008 #2 Skrevet 23. april 2008 Høres ut som du har verdens snilleste unger ja! Vi har ikke kjørt så mange timer uten sutring eller masing.. - Leit å høre om mammaen din, og håper virkelig at det er en vellykket operasjon hun skal gjennom i mai.
Reveenka Skrevet 23. april 2008 #3 Skrevet 23. april 2008 Så bra at dere har hatt en fin tur og en koselig helg! Dåp er en hyggelig begivenhet! Dere har flinke barn i bilen - min yngste hadde vært slitsom(dagens understatement!) å ha med så langt....c",) Syns det var trist å høre at søsteren din istedetfor å avlaste og støtte din mor i helgen, istedet valgte å belaste henne med å være barnevakt og selv reise på fest. Kanskje hun ikke helt ser alvoret? Håper operasjonen går bra og at det ikke er noen spredning. 5. mai er heldigvis ikke så lenge å vente, selvom hun sikkert helst vil ha det unnagjort med en eneste gang!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 23. april 2008 #4 Skrevet 23. april 2008 Godt at dere hadde en fin tur, selv om det er slitsomt med så mange timer på veien............ At søsteren din igjen viste seg fra sin minst sjarmerende side er kanskje ingen bombe. Og i den situasjonen som familien er pt så er det jo søren så egoistisk av henne. Men noen mennesker er kun fulle av seg selv...dessverre.....de er slitsomme å forholde seg til for alle rundt. Moren din skal opereres snart og vi håper og tror at det ender godt..... Klem
Maud Skrevet 23. april 2008 #5 Skrevet 23. april 2008 Det høres ut som om dere har hatt en fin tur! Å kjøre helt fra dere til Tønsberg med to småtroll er jammen ikke verst. At de i tillegg var blide og fornøyde er rett og slett imponerende. Vi skal ta veien motsatt vei til sommeren og jeg gleder meg egentlig ikke... Det er fint at mamma'n din har fått en sikker diagnose og en dato å forholde seg til. Det gjør ting enklere når man ikke må forholde seg til alle mulige alternativer samtidig. Jeg håper og tror at dette går bra, deres familie har hatt nok og fortjener helt klart et godt utfall på dette!
Plutseliten :) Skrevet 23. april 2008 #6 Skrevet 23. april 2008 Hei! For det første...bor vi sånn 5 minutter unna smartclub ROP neste gang.. så kommer jeg innom. Så bra at bilturen gikk fint,imponerende at barna holder ut så lenge av gangen.Høres ut som dere hadde noen fine dager,og det tenker jeg var godt. Noen mennesker....har også en sånn søster..ser ikke lenger enn sin egen nese.Men at hun ikke har vett nok til å forstå at moren deres i denne situasjonen kanskje ikke orker,og ikke klarer å si nei,det synes jeg er utrolig. Krysser fingre videre for mamman din,og håper de kan komme i gang med behandlingen raskt etter innleggelse og at det er gode utsikter. Klem
♥Snulder Skrevet 23. april 2008 #7 Skrevet 23. april 2008 Godt å høre at turen gikk bra!!!! Fortsetter å krysse fingrene for din mor!!!!
Natteravnen* Skrevet 23. april 2008 #8 Skrevet 23. april 2008 Kjempeflott at turen gikk so fint! merkelig korleis ting en kan gå å grue seg til lenge viser seg å vere so `enkelt` å går so fint liksom... :-) og heldigvis for det... Godt at dokke har fått noke å forhalde dokke til mht di mor. Ting har skjedd ganske raskt syns eg, og det er veldi bra. Håper alt går fint. klem frå mej c",)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå