PopUp Skrevet 23. april 2008 #1 Skrevet 23. april 2008 Hun er 13 mnd og begynte å spise på natten igjen da hun var 10 mnd, da hadde hun sovet natten igjennom siden hun var 5 uker (helt omvendt, ja) Og jeg har ikke orket å "tatt opp kampen". Men nå er det nok synes jeg, jeg har begynt å jobbe og trenger de timene med sammenhengende søvn, det gjør hun også! Men får hun ikke puppen, er det et leven uten like!!! Ååå, gi meg styrke og tålmodighet, hehe!
Gjest Skrevet 23. april 2008 #2 Skrevet 23. april 2008 Har det akkuratt likt her ... og midt paa natta er jeg ikke akuratt flink til aa skulle vaere konsekvent og si nei til pupp og smaaen er veeeeeldig klar over det
happybirthday Skrevet 23. april 2008 #3 Skrevet 23. april 2008 Oj, dere gir meg i hvert fall styrke til å holde ut nattavvenning nå.....Står midt oppi det, og vesla er ganske så sta, 8 mnd gammel. Etter et par netter som har gått relativt greit, satte hun inn en maktdemonstrasjon uten like i natt. Men vil for alt i verden ikke risikere at jeg ikke kan få ha natta i fred når hun er blitt så gammel som deres..... Vi fåfår stålsette oss sammen, så får vi tenke i natt på at vi er flere som går rundt våken i natt og prøver å trøste en vrælende unge som bare blir fornøyd hvis puppen kommer frem.
mamma til Rinde,Luna og Storm Skrevet 23. april 2008 #4 Skrevet 23. april 2008 jess!!! flere enn meg i en slik situasjon!! snuppa er 11mnd (og 1 dag..) og hun er begynt med at hun SKAL ligge sammen med mamma og pappa etter kl.01.. hun såver helt fint fram til da,men etterpå er det ikke fred å få.. Vi vurderer å legge henne på eget rom,slik at hun ikke hører oss,men er usikker på om dette vil hjelpe.. Hva gjør dere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå