Gå til innhold

Hvilken nettside er ditt førstevalg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis du ikke er her inne - hvilken side er da den første du tøtsjer inn på?

Min er Finn eiendom....., der kan jeg se etter hus/tomter med fin beliggenhet i nabolaget(vi bor litt inne i skogen, og jeg vil gjerne ha utsikt) eller jeg kan late som jeg har råd til å kjøpe hytte på øverste hylle... c",)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sukk.. Jeg er nok alt for kjedelig. Jeg har GOOGLE som min startside. For jeg bruker google analytics som verktøy på jobben..

Men det er en fin side for å komme seg ut i verden da..

Skrevet

Jeg er som Idefix. DB, VG og så lokal avisen BT.

Så ebay og zappos! :-)

Skrevet

Diverse aviser...

Bloggen min for å sjekke om noen har vært innom;=)

Rubberstamps-forumet for oss korthobby-damene.

Ebay...

Og så spiller jeg litt Mahjong bare sånn for moro skyld!

Skrevet

Privat kommer alltid startsiden opp. Den er lettoversiktlig og vi klikker rett inn på det andre vi vil sjekke.....

På jobb så tyter det inn nyheter fra diverse nyhetsbyråer, da det har med jobb å gjøre:-) Og da kan det være fra all verdens aviser, både små og store....

Skrevet

Jeg har også startsiden som startside....

Men VG og hotmail er de sidene jeg går først inn på...også banken for å se om jeg har blitt Lottomillionær :)

Skrevet

Hihi, tenk så utrolig digg å en dag oppdage alle millionene der inne da:-) Kanskje jeg skal begynne å gå inn der fast også:-)

Skrevet

VG er vanligvis førstevalg her, og så sjekke mail, og eigendomssidene på finn, sjølv om markedet her eg bur er veldi lite aktivt for tida...

Har ofte litt problemer med å finne sider å gå inn på om eg skal ha en datakveld...- men det er nok fantasien min som er problemet der vil eg tru... ;-)

Skrevet

Her er det stort sett VG som er førstevalget, så sjekk av mail, og ei runde med eigendomssjekk på finn. no.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...