Fruen i huset Skrevet 23. april 2008 #1 Skrevet 23. april 2008 Er det noen som vet hvor man får kjøpt amme-bher med litt "polstring"? De jeg har funnet er jo så tynne og gir ikke den støtten jeg trenger for mine ...
junispiren fikk liten Dennis Skrevet 23. april 2008 #3 Skrevet 23. april 2008 Men vil du få plass til det/trenge det når du har amme-innlegg da? Burde ha amme-innlegg for beskyttelse mot lekkasje.
Grateful mom Skrevet 23. april 2008 #4 Skrevet 23. april 2008 Ja Lindex sine er fine sånn sett.. Men testet disse først, da det er slike jeg bruker til vanlig, men de var noe herk for når du tar ned flikken så spretter den jo opp igjen med en gang.. Så endte opp med et par fra Kappahl, følte jeg fant noen som passet godt der. Str 85D gikk jeg opp til...
morijuni Skrevet 23. april 2008 #5 Skrevet 23. april 2008 Har også vært på jakt etter dette og har kjøpt en på lindex og en på HM. Med store amme-pupper, amminnlegg og BH med polstring i cupen kommer jeg sikkert til å se ut som dolly parton, men men.. Jeg fikser ikke sånne BH er i tynt stoff for de gir jo ikke støtte!
Fruen i huset Skrevet 23. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 23. april 2008 Tusen takk! Skal sjekke ut Lindex!
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 23. april 2008 #7 Skrevet 23. april 2008 Kapphal skal vist ha noen, ikke prøvd dem selv men er heller ikke så glad i de "tynne" amme bhene..
En snupp - og en knert i magen Skrevet 23. april 2008 #8 Skrevet 23. april 2008 Enig!! Vatterte er så absolutt best, jeg klarer ikke de tynne. Men hva gjør dere med størrelsen? 75 E, evt. 80 DD er liksom ikke helt enkelt å få tak i. Prøvde en på Lindex i 80 DD men den ble jo altfor stor. Frustrert!! Gidder liksom ikke bruke mange hundre kroner på spesialbutikk heller...
lille er født:) Skrevet 23. april 2008 #9 Skrevet 23. april 2008 Fant faktisk en i dag, på Lindex. Har også lett etter vatterte, men uten spiler så "tyter" det jo ut litt her og der uansett, Så jeg prøvde en som var tynn, så litt uts om sportsbh, den holder faktisk! og er utrolig behagelig på. Har str 80D, så er ikke sånn at jeg kan gå i alt mulig heller.. kosta 269, så da var jeg fornøyd;) Og jeg spurte kjæresten om jeg fikk hengepupper nå, fordi jeg trodde det bare var ett svar på ett slikt spørsmål, nei selvfølgelig, og han sa "ikke så veldig".. grrr
Fruen i huset Skrevet 24. april 2008 Forfatter #10 Skrevet 24. april 2008 Vanskelig å vite hvilken størrelse man BLIR da ... :-S Har kjøpt en 75D som passer nå og en DD som er litt stor og håper virkelig ikke jeg må ytterligere opp i str..! Men var flere fine på Lindex! Bikinisesongen, here we come ...!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå