Anonym bruker Skrevet 23. april 2008 #2 Skrevet 23. april 2008 Synst at en sommer på Sørlandet er noe av det beste i verden jeg. Der har du alt....hytteliv, by, sjø, Dyreparken....
Winterlady Skrevet 23. april 2008 #3 Skrevet 23. april 2008 Dyreparken i Kr. Sand og hamresanden camping- og hytteby like ved . Vil ikke anbefale Hunderfossen eller Bø lekeland for en ettåring..
Anonym bruker Skrevet 24. april 2008 #4 Skrevet 24. april 2008 Jeg vil si sørlandet. Ta en tur i dyreparken. Mye aktiviteter for en 4-åring og selv om det ikke er like mye å gjøre for minsten, så tror jeg det vil være spennende med dyrene. Det har blant annet en "bondegård" hvor man kan gå inn til dyrene og klappe og kose. Høner, geiter, griser, osv der. Veldig fint opplegg for barna i tillegg er det kardemommeby med blant annet trikken, badeland og et område med hoppeslott, sånn at man får litt av alt.
wirre;o) Skrevet 24. april 2008 #5 Skrevet 24. april 2008 Bassenget i Ålesund- det med masse fisker og sånt.. Det stedet i Bergen hvor det er pingviner.. hva heter det igjen? Noen som husker? Kristiansand Dyrepark Tusenfryd Bondegårdsferie eller reise innom en opplevelsesgård på veien. Østfoldbadet Badeland på Per's hotell på Gol Lilleputthammer Og den parken som ligger på andre siden av Lilleputthammer, den med trollet... Hunderfossen! ( det er det den heter?)
Anonym bruker Skrevet 24. april 2008 #6 Skrevet 24. april 2008 Dyreparken i Kristiansand,super plass! Hunderfossen (Lillehammer) vi var der forrige sommer,med en 9 åring og en 1 åring,kjæmpefint for både små og store der
Anonym bruker Skrevet 24. april 2008 #7 Skrevet 24. april 2008 Vil på det varmeste anbefale Namsskogan familiepark. Passer veldig godt for den alderen. Snakker av erfaring da jeg har to gutter på samme alder som dine. God tur, kanskje vi sees, vi skal dit i år også :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå