Gå til innhold

Holder du bursdagsselskap for deg selv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bursdag snart her, ikke rundt tall eller noe. Det forventes fra svigerfamilie at det skal være skikkelig selskap med diverse kaker og kaffe.... Både svigerforeldre og svigersøsken (går det an å kalle dem det) med barn forventer selskap..... Min familie kommer også innom, men gjør det litt mer uformelt, og ikke alle på en gang nødvendigvis. Dessuten er de ikke så mange! : )

Jeg har lyst til å høre hva dere pleier å gjøre?

Er man NØDT til å be inn til selskap?

Har familien (spse svigers) lov til å bli sure hvis jeg ikke gjør det?

JEg har lite lyst selv nemlig, og syns ikke at alle voksne skal behøve å kjøpe gave til et annet voksent menneske, syns det er mest for barna. Men klart jeg vil ha gave fra mann og barn! Og foreldrene mine.... Ellers har jeg ingen forventninger.

Er jeg veeldig spesiell, eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er ikke vanlig å ha selskap når vi voksne har bursdag her i gåren iallefall.

men vist jeg har lyst å bake ei kaka så sier jeg at det er kake og kaffi her så kommer de så vil komme, men det er ikke noen gaver med då nei... gaver forventer jeg bare å få fra maen og ungene... og det er som regel noe lilla jentå har laget eller så er det fast at jeg får masasje timer der jeg liker å gå av maen min...

Skrevet

Jeg kommer fra en familie som er veldig glad i bursdagesfeiringer, kake og kaffe og gaver uansett om man blir 3 eller 33 ;-) Hadde jeg ikke invitert til kake (noe jeg selvfølgelig gjør, synes det er kjempekoselig å invitere til kaffeslabbedask), hadde de nok begynt å lure, he he;-) MEN det er sånn vi er vant med, sambo og hans familie er helt motsatt. Ser ingenting galt i verken det ene eller andre! Synes at bursdagsbarnet selv bør får bestemme hvordan hun vil ha det.

Skrevet

Her inviteres det, enten det er barn eller voksne som har bursdag. Synes det er en grei anledning til å samles alle sammen, i en ellers travel hverdag.

Skrevet

Pleier å be inn til kaker og kaffe. Mamma pleier alltid å lage kake som ho har med, så slipper jeg å ordne så mye:) Pleier som regel å ha det søndagen etter bursdagen. Vennefest og sånn blir runde og halvrunde år framover. Nå er det liksom barnebursdag vi får konsentrere oss om tror jeg;) Er jo litt koselig å samles også, da... Alle de som kommer får jeg gave av uansett om det blir en sammenkomst eller ikke.

Skrevet

Vi inviterer til bursdag om det er barn eller voksene.

Skrevet

Jeg elsker bursdag! Det gjør resten av slekta også, og den er stor.

Alle kommer når noen har bursdag. Jeg hadde syntes det var trist om ingen kom når jeg hadde dag :(

Skrevet

Her er det alltid selskap, både for liten og stor. Synes det er koselig, sjelden vi har tid å samles i hverdagen, så da er det en fin anledning der :)

Skrevet

Ja ser ut til at det nesten bare er meg som er sær da! : )

fanken må bake og. Lite glad i det....

Skrevet

Jeg feirer alltid bursdagen min! Er ganske alene om det i min omgangskrets, men, men... :-) Forventer ingen gaver, men de har somregel med noe likevel. Pleier å samle mine nærmeste venninner på vin å mat, også nærmeste familie (foreldre+svigers) til kake å kaffi...

Alle i familien pleier å ha en liten markering, men blant vennene mine er det ikke vanlig å feire med fest.

For meg handler det mest om å benytte de mulighetene vi har til å samles!

Skrevet

Vi feirer alltid bursdager, liten som stor..

Veldig koselig mulighet til å samle alle sammen i en ellers travel hverdag =)

Skrevet

Vi har ikke bursdagsfeiring for voksene nei, kjøper ofte en liten hilsen til den som har dg og går innom med eller sender. Men forventer ikke oppvarting. Foreldrene mine kommer gjerne en tur på besøk rundt når jeg har bursdag, men ikke noe forventning av at jeg ksal lage kaker eller noe. Stort sett kjøper jeg is eller kjeks eller noe og har til kaffen når de kommer. (bursdag eller ikke) da vi ser dem bre 1-3 ganger i året.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...