Gå til innhold

Føler meg så tung

Anbefalte innlegg

Skrevet

De siste dagene har jeg følt meg (magen) så tung. Det har liksom vært slitsomt å gjøre selv småting, særlig om jeg må bøye meg eller sitte på huk, og magen er bare i veien. Er 25+5 i dag. Hadde regna med å vente litt lenger med å bli sånn, begynner å grue meg til sommeren nå jeg... Er det flere som opplever dette?

Videoannonse
Annonse
Gjest stockholms tjej
Skrevet

ja har det og sånn,

de begynnte for en uke siden og nå er jeg 24 fullførda uker i morgon.

jag er ikke noe overvektig eller noe sånt bara fått en mage=)men de er et sånt slit nå=(jeg er lei av det nå=( jeg gruer meg for jeg vet at jeg har termin 16 august og de er en stund til=)

Skrevet

mm, når jeg sitter på huk eller må bøye er det skikkelig ubehagelig.. og det blir nok bare verre. Heldigvis er samboer snill og sier "neinei du må være forskitig, ikke bøy deg ned så mye, jeg skal fikse det jeg:)". Er 25+6 idag!:)

Gjest stockholms tjej
Skrevet

ja jeg har og en sånn snill samboer=)

men han jobbar og jeg er sykemeldt så derfor er det slitsomt av og til når jeg trenger hjelp,

for jeg har lavt blodtrykk og så jeg blir lett veldigt svimmel og de er og sinnsykt slitsomt.=(

Skrevet

Jeg er 24+3 i dag, og synes det skjedde nesten over natten at alt ble mye tyngre.. Må være bare siste uka eller noe, jeg har begynt å stønne uten å tenke meg om hver gang jeg må bøye meg mot gulvet, eller ta på sko eller noe. Og jeg blir plutselig mye mer tungpustet når jeg anstrenger meg ekstra.

I tillegg til at mammabuksa strammer plutselig, hadde ingen problemer med det forrige uke på jobb, men nå mandag var det et problem.

Jeg også ser litt mørkt på fortsettelsen, er jo vant til å være aktiv og selvhjulpet. Men det får gå. Gleder meg uendelig masse til august når lillegutt kommer. Og motivasjonen til å trene kommer snikende nå, så kanskje jeg får vært aktiv etterpå??? *håpe håpe*

Skrevet

KJenner meg igjen i det du skriver ja. Er 27 uker i dag, og den siste uken har jeg begynt å føle meg litt sånn lei av at magen er der, den er i veien og den er tung. Men jeg er gald for at den er der altså:-) Har bare tatt meg selv i å være litt lei av å være gravid.., hehe, men tror jeg skal skyve de tankene til side, for det er jo 13 uker igjen enda...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...