Gå til innhold

Soleksem.........æsj.....hjelp?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter to små dager i sola er armene og hendene mine fulle av soleksem, som klør noe helt vannvittig. Noen som har tips til og bli kvitt det kjapt? hvis det lar seg gjøre i det hele tatt da.......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke ut i solen i dag og smør med aloe vera... Har du ikke det kan du også prøve med joghurt faktisk.. =)

Skrevet

Unngå sol til det er borte, smør med høy faktor, ta hyppige pauser fra sola....og inntak av E-vitaminer gjør at du tåler sola litt bedre.

Skrevet

Hvert år ser eg ut som ei kjøttkake i en uke av soleksem.Har prøvd alt og mye hjelper så det blir mindre.Men poenget er at soleksem topper seg til slutt og forsvinner over natten hos meg.alle disse lindrene rådene forlenger toppunktet for meg..så det eg gjør er å sole meg med høg faktor..dekker til det vondeste og piner meg gjennom.Ser ikkje ut men dette korter ned toppunktet for meg.Har sett at dette blir anbefalt av hudleger..men husk høy faktor og prøv å klø minst mulig!!

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...