Andie82*tobarnsmor* Skrevet 23. april 2008 #1 Skrevet 23. april 2008 Etter to små dager i sola er armene og hendene mine fulle av soleksem, som klør noe helt vannvittig. Noen som har tips til og bli kvitt det kjapt? hvis det lar seg gjøre i det hele tatt da.......
Bring_it_on!!:)) Skrevet 23. april 2008 #2 Skrevet 23. april 2008 Ikke ut i solen i dag og smør med aloe vera... Har du ikke det kan du også prøve med joghurt faktisk.. =)
MammaTil2 Skrevet 23. april 2008 #3 Skrevet 23. april 2008 Unngå sol til det er borte, smør med høy faktor, ta hyppige pauser fra sola....og inntak av E-vitaminer gjør at du tåler sola litt bedre.
solei Skrevet 23. april 2008 #4 Skrevet 23. april 2008 Hvert år ser eg ut som ei kjøttkake i en uke av soleksem.Har prøvd alt og mye hjelper så det blir mindre.Men poenget er at soleksem topper seg til slutt og forsvinner over natten hos meg.alle disse lindrene rådene forlenger toppunktet for meg..så det eg gjør er å sole meg med høg faktor..dekker til det vondeste og piner meg gjennom.Ser ikkje ut men dette korter ned toppunktet for meg.Har sett at dette blir anbefalt av hudleger..men husk høy faktor og prøv å klø minst mulig!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå