Gå til innhold

Naive kvinnfolk.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Steike så mange naive damer det er i dette langstrakte land. Sinnsykt mange som klager på udugelige mannfolk, men dere må da ha oppdaget mannfolkas svakheter lenge før dere fant ut at det sikkert ville bli bedre om dere fikk barn sammen!

Hva er det som gjør at damer tror at det å få barn med en umoden og ansvarsløs fjott vil gjøre dem voksne og ansvarlige?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kalles å være uten ryggrad....!!

Flinke til å syte å klage,men å gjøre noe med det neiii daa..Da beviser man bare at man vil ha det sånn,men hold smella igjen da!!!

Skrevet

Hvis man hadde hatt et tilsvarende forum for menn -d.v.s hvis man kunne vært flue på veggen på diverse gutteturer, vil jeg nok tro det kommer like mye klager den andre veien ;-). De mennene du refererer til her har nok et par ting å si på de hormonelle, næggete kvinnfolka sine og ;-p

Skrevet

Faktisk helt enig med Andre her. Tro det eller ei ;) Tror de nægger endel på oss og, uten at vi vet det.

Og det er sikkert mange som sliter med typen sin etter de har fått barn. De forandrer seg jo de og....akkurat som oss! Så noen må nok se på seg selv før enn hakker løs på sambo, og noen må bare smøre seg med tålmodighet, og noen har vel valgt feil mann da...Thats life!

Skrevet

Imponerende, Linn -virkelig imponerende ;-p

Skrevet

Glimter til, en gang hvert skuddår ;)

Skrevet

tror du man kan finne en mann uten noen feil eller knøtta?;) da lever du nok i en drømmeverden. må jo få lov til å klage litt uten å bli kalt naiv:P

Skrevet

ingen er perfekte, hverken kvinnfolk eller mannfolk, så man må jo klage litt på hverandre. jeg er derimot unntaket som bekrefter regelen; jeg er perfekt:D

Skrevet

Alle er vi fulle av feil, men jeg har da ikke skrevet at det finnes en perfekt mann, ei heller en dame så jeg hadde satt pris på om folk kunne lese innleggene skikkelig før de svarte her. Har skrevet om de som i utgangspunktet har menn som er dårlige til å hjelpe til hjemme, som er ute med kamerater i tide og utide, sitter foran glåbekassa mens rotet flyter og som ikke holder avtaler eller møter til fastsatte tider, altser umodne menn uten den store ansvarsfølelsen. Det er disse damene jeg lurer på, hvordan de klarer å forlede seg selv til å tro at om de får barn sammen så vil alt bli så mye bedre og samboeren vil vokse med oppgaven.

Om du ikke gidder lese alt så drit i å svar, er lei debatter her inne som flyter over i helt andre temaer og diskusjoner.

Skrevet

tror du at du med ett innlegg kan motvirke at debatter her inne flyter over i helt andre diskusjoner og temaer?

naive kvinnfolk:P

Skrevet

Jeg tror ingenting jeg, men hadde vært greit å kunne holde seg til temaet. Kan tenke meg at tallet 88 betyr at du så vidt er ferdig med tenåra så derfor provoserer dine umodne kommentarer med lite. Håper og tror du viser mer forståelse for andres meninger og tanker når du blir litt eldre og får litt mer hår i raua.

Skrevet

Det er helt naturlig for både menn og kvinner å vise sine beste sider og kamuflere sine svake sider når de er i forelskelsesfasen! Etter en stund så kommer frem flere og flere sider som kan irritere både han og henne. Mannen min gav meg masse gaver og blomster og sa han elsket meg hele tiden og var helt perfekt de første årene, men etter 9 års ekteskap så glemmer han til og med bursdagen min! Jeg er heller ikke så perfekt lenge som jeg var. Nå har vi snart 2 barn sammen og må tilpase hverandre tross alt. Det finnes ikke perfekte mennesker, dessverre.

Skrevet

holdt meg faktisk til temaet..hva så om jeg fortsatt er tenåring? en over 30 kan ha like mye umodne kommentarer som en på 20;) det klarer du å vise veldig fint med ditt lille utbrudd. og jeg forstår godt hva du mener, men er ikke alltid like lett å finne en "feilfri" mann, og i tillegg så er det ikke lett å se feilene til mannen før etter mange år sammen. folk forandrer seg, også mennene. så at en mann fks er en sofagris nå, betyr ikke at han var det da man ble gravid med han.

Skrevet

P.S. det finnes faktisk menn som forandrer seg fra å være party løve til bra ektemann når de får barn og det finnes " perfekte" menn i utgangspunkt som blir helt idioter etter at de får barn! Umulig å spå!

Skrevet

Er enig i at menn kan forandre seg, damer også, men det var jo ikke det innlegget mitt handlet om. Sier igjen at det etter mitt syn er naivt av damer å tro at en rolle som pappa forandrer slasker til ansvarsfulle og bedre menn. Når de så har fått barnet og det har gått en stund, ja så klager damene på at det var ikke sånn de hadde trodd det skulle bli.

Enig i at det er umulig å spå, men noen signaler fanger man jo opp om man har vært sammen en stund.

Skrevet

Blei gravid med en jeg.Faktisk litt glad jeg tok abort også.For syns ikke han behandla sin sønn på 5 år så fint.Han hadde han annenvær helg.Og da satt han som regel på pcn sin og chatta med andre deilige kvinnfolk.ikke noe jeg likte så særlig da.godt forholdet varte bare litt over ett år:-).Rommet til guttungen så ikke ut.Lå gammle brødskiver der fra forrige gang.og redde senga og støvsuga der gjorde han vell ikke.det gjorde jeg til slutt:-).Vi bodde hjemme hos mora hans se.Og han kjrangla stadig med mamman til gutten på telf.på slutten ble barneværnet innblanda.veit ikke hvordan det gikk til slutt.men,tror han fortsatt har gutten der.

Skrevet

vel, jeg er en av dem som har vært naiv. Joda jeg så lenge problemet jeg, og samme uke som jeg hadde bestemt at nå var det jammen slutt, så satt jeg der med en positiv graviditetstest, til tross for spiral. var redd for å ta abort å lot tvilen og håpet komme ham til gode... skal si at han ikke forandret seg en dritt.. han ble tvert om værre. For min del var det mangel på selvtillit som gjorde til at jeg fant meg i hans oppførsel og trakkasering.

I dag er jeg en mer voksen jente, med tro på meg selv og mine egne kvaliteter. Dessuten er jeg gift med DEN DRØMMEPRINSEN!!

Skrevet

Problemet er at noen kvinner tror de kan FORANDRE en mann. Har prøvd selv, det funket ikke. Man forstår det etter et par forsøk. Man kan ikke lage diamanter ut av gråstein, sånn er det bare...

Men jeg er enig med deg i at man burde ikke få barn med en slabbedask.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...