Turtelduen Skrevet 23. april 2008 #1 Skrevet 23. april 2008 Har dere kjøpt beskyttelses utstyr til dem?
Zitro Skrevet 23. april 2008 #2 Skrevet 23. april 2008 Min har en og han er 2,5 år. Han har ikke noe utstyr, men han får kun lov til å bruke den inne på parketten også da.... Har singel i gårdsplassen så der får han ikke brukt den uansett. Skulle han kjørt rundt på asfalten så hadde jeg nok satt på han en sykkelhjelm.
Musemor med tre søte små Skrevet 23. april 2008 #3 Skrevet 23. april 2008 Nå har ikke vi det, men jeg mener å ha sett det i sporstbutikker hvor de selger små rulleskøyter. Savner den limegrønner sparkesykkelen jeg fikk når jeg var 4 ;-(
Turtelduen Skrevet 23. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 23. april 2008 Ja, ok. Her får de bare lov til å sykle i hagen (belegningssten) og i hus... Og har da ikke beskyttelse, de er jo så forsiktige, tør ikke å sykle fort...
kokko Skrevet 23. april 2008 #5 Skrevet 23. april 2008 jentå mi fikk sparkesykkel til 3 års dagen og vi bruker bare hjelm enda... men hun bruker bare sparkesykkelen her hjemma i gårdsrommet... en skjelden gang tar hun den med når vi skal hente posten 10- 20 meter fra huset.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå