Gå til innhold

Oooops, nå er jeg i 40. svangerskapsuke...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare ni dager igjen til termin. Utrolig at det endelig snart er ferdig! Har hatt et tungt svangerskap og gleder meg utrolig til å ta fatt på livet som tobarnsmamma og en familie på fire. Åååååå, HURRA HURRA!

Jeg er så fornøyd med livet og gleder meg så utrolig til alt som kommer. Nå må jeg skyndte meg å gjøre alt klart.

Lykke til alle sammen og håper dere gleder dere like mye som meg ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff.. hele 3 laaaaaaaange uker til jeg er på samme sted som deg... :)

Lykke til!

Skrevet

hehehehe.. så vittig!! jeg fikk den følelsen igår da jeg gikk inn i uke 40.. jeg skal også ha min nr.2, BF sin nr.4 ..... så her blir vi 4 tidvis 6 stykker i familien. Litt artig å tenke på.

Hva er det egentlig du mangler å gjøre klart? Jeg føler meg ikke klar i det hele tatt. Har ikke redd opp sengen, bare vasket madrassen og klærene. Har ikke pakket ferdig bagen min, men driver å vasker masse klær nå. Kanskje noe skal pakkes ned? Guttungen sin overnattingsbag er nesten klar da..:o) Han skal til mormor når ting begynner....

Vognen skulle mannen sjekke bremsene og hjulene på før ungen kom, men det er heller ikke gjort, og huset er heeeeeeeeeelt bombet da jeg sliter med BL og ikke når ned til å få plukket opp ting på gulvet.... hverken leker eller annet.. hahhahaha. Skulle havasket badet, men da får jeg bare masse vonde kynnere.

Stelleplassen er heller ikke klar... huff...huff .. huff.. for en dårlig husmor jeg er!!!!!!!!!!

Håper du kan gi meg en oppløfning om at jeg ikke er alene?!?!?!?!? :oP

Skrevet

Hehe, da snakker du med rette personen ja. Jeg har ikke funnet frem vognen, ikke vasket madrassen, ikke tatt frem sengen, bare funnet frem og ikke vasket klærne til babyn (finner dessuten ikke igjen sengetøyet...), har ikke pakket noe til storebror eller meg selv, ikke handlet babyting på apoteket og huset ser ut som en svinesti.....

Det eneste jeg egentlig har klart er bilstolen. For der vasket jeg trekket og satt det på igår....

I tillegg burde vi vært en tur på IKEA for jeg har egentlig ingen steder å legge babyklærne......

For et rotemenneske jeg er altså- Har vært sykmeldt siden jul, og ikke klart å gjøre noen ting. Panikken tar meg her kjenner jeg....

På den andre siden så er det ikke værre enn at det går fort å ordne etter at babyn har kommet også da. Det viktsikste er jo at vi kommer oss til å fra sykehuset, resten klarer man jo alltids.

Masse lykke til, og det var godt å høre at jeg ikke er den eneste sløve skippertaksmammaer her ;-)

Skrevet

hehehehe ja det er godt det er flere her.. iallefall 2.. jeg har også vært sykemeldt siden jul... 27.12 for å være nøyaktig.. :o) Jeg har en gutt på 2 år som er halvt i bhg. og resten hjemme med meg i tillegg.. du kan jo tro det er lett å gjøre noe da, men bl og enm unge som skal støvsuge når jeg skal, vaske med moppen hvis jeg skal.... ikke skal sove på dagen plutselig :o( og bare roter i ene enden når jeg rydder i andre... Og selvfølgelig stikker av hvis det er snakk om å handle...... så at vi skulle bli klar her... nei det hadde jeg ikke noe tro på... men at det er så ille da!!!!!!!!!!! det vitner om skikkelig elendig husmor!!!!!!!!! Sist var alt på plass og klart 1 mnd før termin. Det var bollebaking og kakebaking som stod i fokus siste ukene den gang ja.....

Nå få r barselbesøket nøye seg med kaffe og ta med seg en klut slik at de kan bidra når de kommer....hehehehe:o)

Skrevet

Festlig faktisk. Jeg har nemlig også vært sykemeldt siden 27.12 da jeg måtte dra hjem fra jobb fordi jeg bare kastet opp. Har en gutt på 2,5 som ikke tror på at det er natta når det er lyst ute, og har en liten jente i magen.

Har innsett at jeg må satse på en karriere enn husmor, da jeg rett og slett er elendig i faget.....

Blir nok kjøpekaker på barselbesøket her når den tid kommer, og den store vårrengjøringen i opppussingshelvetet-huset vårt får pappaen ta mens jeg er på sykehuset tror jeg....

Vel, det er ingen skam i å være god på å ta ting som det kommer heller ;-)

Digg blir det uansett med ny baby og en fantastisk sommer! Kos deg med alle arbeidsoppgavene ;-) Nå fikk jeg inspirasjon til å sette på første ladning med babyklær her, så jeg tror jeg skal benytte meg av den sjeldne tiltakslysten gitt....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...