Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jenten min er 8 uker og har hatt bæsjebleier hver dag,opptil flere om dagen. Men nå siden søndag har det ikke vært noen. Hun promper en del,men ingen bæsj.

Flere som har hatt det sånn? Er dette noe å være urolig for eller er det normalt at det blir sånn?

Takk for svar !

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Les innlegg noen hakk lenger nede.

Bebin min har ikke bæsjet på 34 timer..

Skrevet

Så lenge du fullammer så skal det vøre like normalt med avføring hver dag som 1 gang i uka sies det... (men ulempen med at det går lenge mellom hver gang er at når det da først kommer, så kommer det store mengder så løp og skift før det renner igjennom...)

Skrevet

helt normalt, vi hadde en bæsjebleie i uka fram til hun begynte med fast føde.

Skrevet

Samme som her det:-)

Frem til 7-8 uker var det bæsj i bleia stort sett hver gang vi skiftet.

Nå er det ca 1 gang om dagen, men som regel annenhver dag.

Godt, så slipper mini å bli så sår!

Skrevet

Det betyr at babyen sine tarmer utvikler seg bra og tar til seg næring, når de er nye bæsjer de ofte flere ganger for dagen, for tarmen er ikke utviklet nok til å klare å ta til seg allt, Mi jente hadde også flere ganger for dagen, så plutselig en dag kunne det gå dager mellom, hs sa det var fordi tarmen utvikler seg og tar til seg mer. Er helt vanlig=)

Skrevet

Min også brukte plutselig 10 dager mellom 2 "økter". Ble veldig bekymret og postet innlegg. Gudskjelov var det noen som trøstet meg :=)

Nå har jeg gått over til mme fordi tulla trenger mer mat enn jeg kan gi henne, og nå bæsjer hun ca 1 gang daglig. Når jeg mikset mm og mme ble det ca 2-3-4 dager mellom hver gang.

Lykke til med blæjis!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...