Gå til innhold

Gi meg ditt beste "bli kvitt magen og sideflesket"-tips!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet at det ikke er noe hokus pokus, men jeg trenger tips om hvordan jeg skal trene!

Er så sykt lei den magen nå, ingen gamle klær som passer og jeg ser ut som om jeg er 5 mnd på vei (1 år siden fødsel.....)

Veide 50 kg før graviditeten og nå kommer jeg ikke under 60 :-S Og det er for mye for min kropp.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sunt kosthold (selfølgelig)... Og den eneste treningsformen jeg klarer å holde meg til er sykkling! Kjempe digg og komme seg ut i frisk luft. Gikk selv ned 18 kg på denne måten, men jeg ble litt bitt av bassilen da så jeg sykla jo minst 10 mil i uka...

Og nå som minsta er 2 mnd så skla jeg starte på ny nå! 10 kg skal av for å komme ned på samme nivå som før første graviditet for 3 år siden...

Skrevet

Sunt kosthold som zitara sier, uten det blir det vanskelig. Det eneste som virkelig har gitt meg gode resultater er rockering. Jeg vet at mange her inne er lei av å høre om den, men har iallefall gjort underverker for meg.

Nå skal det sies at jeg trener spinning ved siden av da, men det har aldri tatt bort håndtakene på sidene. På litt over en måned med rockering har jeg gått ned maaange cm rundt livet, og "alle" kommenterer det. Akkurat nå har jeg en pause pga prøverørsforsøk, men gleder meg allerede til å kunne begynne igjen. Det er jo så gøy:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...