Gå til innhold

Tverrleie -hva skjer da?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøver de å snu babyen eller blir det keisersnitt?

 

Vet ikke om hun ligger i det, men har store mistanker....Skal til lege idag og klarer hun ikke finne ut akkurat hvordan hun ligger så skal eg på ul....

Er 35 +4 idag så hun kan vel legge seg rett vei igjen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurer også på dette!

Har mine mistanker siden bevegelsene er så rare om dagen... Er 35+5 i dag..

Men de kan nok snu seg før fødselen enda, det har jeg lest om mange som gjør. Men lurer på hvordan det blir med fødsel når de ligger sånn...

Skrevet

Hei hei.. hun kan virkelig rekke å snu seg mange ganger før fødselen ja!!! Du har jo mange uker igjen. Min lå i tverrleie med fare for å snu seg til sete-leie i uke 36, men nå når jeg er i uke 40 har hun snudd seg med hodet ned, og ligger langt nede i bekkenet:o)

 

Dersom hun ikke har snudd seg til uke 38 blir du sendt på sykehuset for ekstra UL og ev. snuingsforsøk.

Dersom hun ikke snur seg til sete eller hode leie blir det planlagt KS på deg :o)

 

Håper virkelig at hun snur seg da:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...