Anonym bruker Skrevet 23. april 2008 #1 Skrevet 23. april 2008 vi er bedt til ei veninne i dag og dit kommer et par til med babyene sine.. snuppa hadde feber i natt målte til 39,5 og fikk paracet.. sov resten av natta våknet i dag, fikk flaske og spiste godt.. tok tempen og den var 38,5.. merker ikke noe på humøret hennes, blid og fornøyd som hun pleier.. ligger på teppet å pludrer.. hun er 8,5 mnd og ikke fått tenner så lurer litt på om det er tenner på gang.. men hva hadde dere gjort dratt til veninna mi i dag? eller holdt dere hjemme? hadde gledet meg sånn,men vil jo ikke dra henne ut hvis hun er syk.. men merker jo ikke npe på allmenntilstanden da...
Snappie Skrevet 23. april 2008 #2 Skrevet 23. april 2008 Man f¨år ikke feber av tannfrembrudd, men tenner kommer ofte når man har feber av annen årsak. Jeg ville ha holdt meg hjemme med tanke på å ikke smitte de andre. Selv om du ikke merker noe på allmenntilstanden, kan hun jo vøre syk likevel, og andre barn kan reagere ulikt på samme type infeksjon.
Anonym bruker Skrevet 23. april 2008 #3 Skrevet 23. april 2008 Må nok si meg enig. Drar ikke ut med barna når de har feber. Vår helsesøster sa og at en ikke får feber pga tenner.
Snappie Skrevet 23. april 2008 #4 Skrevet 23. april 2008 Men selv om man ikke har feber kan man smitte andre barn.Har man ikke feber kan man gå en liten tur eller dra på butikken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå