Ceccan** Skrevet 23. april 2008 #1 Skrevet 23. april 2008 ..den var positiv..... 3 dager før ikm .....
40år og vil ha barn! Skrevet 23. april 2008 #3 Skrevet 23. april 2008 Gratulerer!!!!!!!!!!!!! Hvilke symptomer har du hatt?
JulieF*Victoria* Skrevet 23. april 2008 #4 Skrevet 23. april 2008 ÅHHH, heldiggrisen!!!! Masse misunnelig:) Lykke til!!
Ceccan** Skrevet 23. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 23. april 2008 jeg har vært litt småkvalm.. og ømme pupper.. i tillegg har jeg merket jeg lukter ting andre ikke gjør litt i sjokktilstand jeg
♥ DAME Skrevet 23. april 2008 #6 Skrevet 23. april 2008 Ååå, det er sånn en deilig følelse ) Gratulerer såå masse ) Jeg fikk positiv test på mandag ) Svever jeg nå, og det gjør nok du også ) Lykke lykke til videre )
MiniBassen Skrevet 23. april 2008 #7 Skrevet 23. april 2008 Gratulerer så mye med klump i magen! Ah, det er så herlig å være gravid... Kos deg masse! Håper du får en stoooor mage!! : )
malla85 Skrevet 23. april 2008 #9 Skrevet 23. april 2008 Gratulere så mye!!! Er veldig misunnelig på deg akkurat nå..... Men håper å være i dine sko snart.
Ceccan** Skrevet 23. april 2008 Forfatter #10 Skrevet 23. april 2008 Men er testen sikker når jeg har testet så tidlig da?
Gjest Skrevet 23. april 2008 #12 Skrevet 23. april 2008 Gratulerer heldigris Kos deg masse med den voksende magen Lykke til!!
Dotten Skrevet 23. april 2008 #13 Skrevet 23. april 2008 Gratulerer så mye og masse lykke til Prøvd lenge?
Dotten Skrevet 23. april 2008 #14 Skrevet 23. april 2008 Man tester ikke positiv om man ikke er gravid.... (Skal myyye til i hvert fall). Og man kan teste ganske så sikkert inntil 4 dager før ikm.
trumf Skrevet 23. april 2008 #15 Skrevet 23. april 2008 Gratulerer! Har selv IKM på søndag, og tør ikke ennå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå