Gå til innhold

Tok en test i dagtidlig..


Anbefalte innlegg

Skrevet

..den var positiv.....

 

3 dager før ikm .....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer!!!!!!!!!!!!!

Hvilke symptomer har du hatt?

Skrevet

ÅHHH, heldiggrisen!!!!

Masse misunnelig:)

 

Lykke til!!

Skrevet

jeg har vært litt småkvalm.. og ømme pupper..

i tillegg har jeg merket jeg lukter ting andre ikke gjør :P

 

litt i sjokktilstand jeg :)

Skrevet

Ååå, det er sånn en deilig følelse :))

 

Gratulerer såå masse :))

 

Jeg fikk positiv test på mandag :)) Svever jeg nå, og det gjør nok du også :))

 

Lykke lykke til videre ;))

Skrevet

Gratulerer så mye med klump i magen! Ah, det er så herlig å være gravid... Kos deg masse! Håper du får en stoooor mage!!

 

: )

Skrevet

Gratulere så mye!!! Er veldig misunnelig på deg akkurat nå.....

Men håper å være i dine sko snart.

Skrevet

Men er testen sikker når jeg har testet så tidlig da?

Skrevet

Gratulerer ;) heldigris :)

Kos deg masse med den voksende magen ;)

Lykke til!!

Skrevet

Gratulerer så mye og masse lykke til :) Prøvd lenge?

Skrevet

Man tester ikke positiv om man ikke er gravid.... :) (Skal myyye til i hvert fall). Og man kan teste ganske så sikkert inntil 4 dager før ikm.

Skrevet

Gratulerer!

Har selv IKM på søndag, og tør ikke ennå

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...