~Maja Mor~ Skrevet 23. april 2008 #1 Skrevet 23. april 2008 http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article2385397.ece Sikkert mye i denne historien som avisen ikke skriver om, men den moren der virker ikke genuint opptatt av annet enn penger!
Bring_it_on!!:)) Skrevet 23. april 2008 #2 Skrevet 23. april 2008 Vel.. Siden vi prater penger.. Skulle jeg satset hele livsintekten min på noen i denne saken utifra artikkelen måtte det bli pappaen.. Slik som det er fremstilt så virker moren meget grisk ja.. Og pappaen kommer frem som en mann som er genuint interesert i og få ha sønnen sin så mye som mulig..
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 23. april 2008 #3 Skrevet 23. april 2008 jeg vet ikke hvor bra det er og kjøpe sine barn heller.
~Maja Mor~ Skrevet 23. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 23. april 2008 Ja, han må jo være opptatt av å ha barnet når han vil betale 1 mill for den daglige omsorgen. Men det er nok mye som ligger bak her, men konturene av historien er tydelige! Jeg har faktisk vært med på lignende selv. Var i en fordelsings sak med barnefar, jeg endte opp med å kjøpe forledreansvaret mot å betale hans saksomkostninger....Det var viktig for meg å holde han på avstand da. Men han hadde samvær, men ingenting han skulle ha sagt....
Turtelduen Skrevet 23. april 2008 #5 Skrevet 23. april 2008 Virket mer som at det var en løsning for far for i det hele tatt å få ha sønnen... Og da syns jeg det er feil på moren... Men stakkars barn, han må føle seg veldig verdifull når han en gang skjønner hva som skjedde...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå