anette staiiiiii Skrevet 23. april 2008 #1 Skrevet 23. april 2008 Mensen var ferdig i går,vi hadde sex i går kveld,og jeg våknet på natten av att blodet rant,akkurat som en propp som løsnet og nå blør jeg som bare det,hva er dette for noe da,blir litt engstelig og..
Bring_it_on!!:)) Skrevet 23. april 2008 #2 Skrevet 23. april 2008 Jøss.. Blød det mye da?? Mer en ved vanlig mensen ?? Og er det rent blod ( ikke koagulert)?
anette staiiiiii Skrevet 23. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. april 2008 I natt blødde det voldsomt mye,men har avtatt litt nå,akkurat som en vanlig mens,kan jo ikke få den engang til. Helt rent blod og. Skjønner ingenting.
Bring_it_on!!:)) Skrevet 23. april 2008 #4 Skrevet 23. april 2008 Jeg selv hadde ikke blitt urolig om det hadde blødd som vanlig mens .. Men om du er urlig så kan du jo ta en tlf ned til legen.. =) Det er ofte jeg har "pauser" i mens.. Altså at jeg plutselig kan slutte og bl i en dag forså og blø litt igjen.. =)
anette staiiiiii Skrevet 23. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 23. april 2008 Er ikke så veldig urolig,men lurer jo på hva som skjer:) Har hatt mens i 5 dager så skulle jo tro att den var ferdig,pleier ikke ha den lengre..får se ut over dagen hva som skjer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå