Mockanin Skrevet 23. april 2008 #1 Skrevet 23. april 2008 Nå trenger jeg hete tips til hvor det er bra og reise i begynnelsen av juni. Vi er da en familie på fire. Barna er 13 år og 2,5 år. Vil se sola, men ikke bli frityrstekt om dere skjønner. Har bråbestemt oss for å prøve å komme oss utenlands disse ukene som kan se ut til å bli de eneste ukene jeg har muligheten til ferie med resten av familien.
Zitro Skrevet 23. april 2008 #2 Skrevet 23. april 2008 Mallorca, Alcudia er et GENIALT sted å dra med unger. Helt supert, flatt og fint, milelang sandstrand, langgrunt.... Og det er ikke et partysted slik at det går ann å gå ute på kvelden uten at 1000 drita fulle folk virrer rundt... Men.... så tidlig er det forholdsvis kaldt i havet enda så finn i såfall et hotel med basseng som er oppvarmet...
Mamma til snart 3 <3 Skrevet 23. april 2008 #3 Skrevet 23. april 2008 Vi skal til Mallorca den 7 juni, på viva palmanova leil hotellet. Det gleder jeg meg masse til. Sønnen min er 2 år og det er visst supert der. Sjekk star tour sine sider for bilder
Mockanin Skrevet 23. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 23. april 2008 takk for svar. Jeg har sett bilder fra Alcudia. Men så er det det at 13 åringen skal dit i begynnelsen av August med en kompis og moren hans. Ville dere dratt dit da eller? Hvordan er Tyrkia på denne tiden ?
Zitro Skrevet 23. april 2008 #5 Skrevet 23. april 2008 Jeg hadde gladelig reist til Alcudia 5 ganger i året jeg... hvis jeg hadde hatt råd... :-)
"husmor"med lille Nora Skrevet 23. april 2008 #6 Skrevet 23. april 2008 vi reiser til mallorca den 7 juni! palma.. skal bo i noen leiligheter som heter Cala Dor (?)... men vi reiser uten barn.
3b@rnsmor-30* Skrevet 23. april 2008 #7 Skrevet 23. april 2008 det er sikkert fint i tyrkia også. jeg har en liten forkjærighet for Gran Canaria jeg da... nemlig vært der mange ganger helt siden jeg var 7 år... (besteforeldrene mine har bodd der) jeg og mannen reiser dit på lørdag, helt alene en uke!!! også skal vi ha med barna en tur i begynnelsen av juli. varmeste tiden der nede er august og september. da er det nesten fooooor varmt..
Mockanin Skrevet 23. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 23. april 2008 Har aldri vært i syden jeg så jeg har jo bare sååå lyst til å reise
Bring_it_on!!:)) Skrevet 23. april 2008 #9 Skrevet 23. april 2008 Jeg elsker og reise til Tyrkia.. Vært mange andre land også.., men Tyrkia er liksom bankers for min del.. hehe.. Og i september så reiser vi antagligvis hit: http://www.ving.no/hotel/hotelMaster.aspx?categoryid=1®ionid=9170&countryid=9212&areaid=-1&resortid=9314&hotelid=37515&itemId=37515&filterOnCategoryId=2 Pratet med en som bor i Side og han sa at det er det beste bostedet man kan ha der nede nå.., både for store og små,, Hotellet er visst helt rått.. =)
ToPrinsesser<3 Skrevet 23. april 2008 #10 Skrevet 23. april 2008 Kan bli litt kjedelig med 2 Alcudia turer selv om øya er flott; Kreta er en super øy også, kjempefint utenfor Chania eller i Rethymnon. På Kreta kan jeg anbefale Blue Village Caldera Beach og Blue Star Ibiscos Garden, begge med Star Tour. Videre har jeg hørt at Ving sitt Sunwing Resort på Kypros er veldig bra http://www.ving.no/sunwing www.ving.no/sungarden www.startour.no
ana baroma Skrevet 23. april 2008 #11 Skrevet 23. april 2008 Tyrkia, helt klart! Lei en egen leilighet, da får du stort basseng, stor veranda og litt luksus også Kjøleskap og fryser, og man trenger ikke å legge seg samtidig som ungene!
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 23. april 2008 #12 Skrevet 23. april 2008 malorca alcudia er veldig fint, har vært der flere gange rnår jeg var mindre. vi skal til Rhodos på sunwing resort kalithea i slutten av juni veldig fint sted og ikke altfor varmt. hverfall ikke noe party sted å hotelle ligger maks 100m fra stranden og det er også kjeeeempe stort baseng og forskjellige. så er det vannpolo og forskjellige ting i basengene som passer til 13åringen og baybasseng for 0-3år som passer for 2,5åringen.. skjekk ut på ving de som har det;)
Mockanin Skrevet 23. april 2008 Forfatter #13 Skrevet 23. april 2008 Tusen takk for mange svar. Håper jeg snart får svar fra skolen på om det er noe spes. som skjer der disse ukene her.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 23. april 2008 #14 Skrevet 23. april 2008 tyrkia er bra ja.. og er greit i forhold til varme i begynnelsen av juni selvom det kan bli veldig varmt da også. juli og august er vel "værst" under normale forhold når det gjelder varme. Derfor reiser vi i august! hahahaha! elsker Alanya i Tyrkia. Flaks at kjæresten har ferieleilighet der. hehe.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 23. april 2008 #15 Skrevet 23. april 2008 fint hotell blekksrputen! så deilig ut ja!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå