Gå til innhold

Når har dere hørt hjertelyd? (samme som 2.tri)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei damer. Dere som har vært hos legen eller jordmor allerede: Når hørte dere hjertelyden for første gang. Jeg skal til jordmor for 1.gang nå på fredag og vil da være 8+6 på vei. Jeg håper så veldig at vi kan høre hjertelyden da, men vet jo egentlig at det er for tidlig, men det er lov å håpe :-)

Jeg husker ikke når jeg hørte det med mitt førstefødte, bare at det var en fantastisk opplevelse som rørte meg langt langt inni hjerterota.

Ha en strålende dag i strålende vårvær iallefall her i Oslo

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sist var jeg 11 uker og hørte den hos jm.

Denne gangen fikk jeg innvendig ul 8+1 og fikk høre den da =)

Hjertet slår jo, så i teorien kan du høre det. Men det er vel mer vanlig at man hører det noen uker senere. Men ikke gi opp håpet for det =) Det kan jo være at du får høre det.

Skrevet

Takk for svar. Jeg føler meg som et barn som gleder seg til juleaften altså ;-) Vet at det er for tidlig, men som du sier...jeg gir ikke opp håpet enda :-)

Så fint at du fikk høre hjertet på ul! Ha en god vårdag.

Skrevet

Vi hørte hjertet nå på mandag:)

Det er helt utrolig.Jordmor sa vi ikke måtte bli skuffa el bekymret hvis vi ikke hørte noe, for da var jeg bare 10 + 3.... Men hun fant det på første forsøk:)

Hørte i uke 11 med førstemann også, men dette er visst veldig forskjellig fra person til person..

Gled deg, det blir liksom så virkelig når man hører det lille hjertet slå.

Skrevet

Jeg hørte den ca i uke 12 begge svangerskap.

Skrevet

jeg var hos jm i uke 8, vi hørte den:-) litt opp og ned det der tror jeg.

Skrevet

Hei, jeg var på tidlig UL og fant da ut at jeg var 8+2. Da hørte vi en fin og jevn hjertelyd! Herlig!!

Lykke til!

Skrevet

hørte det i uke 9 jeg..høyt og tydelig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...