my71 Skrevet 23. april 2008 #1 Skrevet 23. april 2008 Hei damer. Dere som har vært hos legen eller jordmor allerede: Når hørte dere hjertelyden for første gang. Jeg skal til jordmor for 1.gang nå på fredag og vil da være 8+6 på vei. Jeg håper så veldig at vi kan høre hjertelyden da, men vet jo egentlig at det er for tidlig, men det er lov å håpe :-) Jeg husker ikke når jeg hørte det med mitt førstefødte, bare at det var en fantastisk opplevelse som rørte meg langt langt inni hjerterota. Ha en strålende dag i strålende vårvær iallefall her i Oslo
Tomtetroll Skrevet 23. april 2008 #2 Skrevet 23. april 2008 Sist var jeg 11 uker og hørte den hos jm. Denne gangen fikk jeg innvendig ul 8+1 og fikk høre den da =) Hjertet slår jo, så i teorien kan du høre det. Men det er vel mer vanlig at man hører det noen uker senere. Men ikke gi opp håpet for det =) Det kan jo være at du får høre det.
my71 Skrevet 23. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. april 2008 Takk for svar. Jeg føler meg som et barn som gleder seg til juleaften altså ;-) Vet at det er for tidlig, men som du sier...jeg gir ikke opp håpet enda :-) Så fint at du fikk høre hjertet på ul! Ha en god vårdag.
Går for gull Skrevet 23. april 2008 #4 Skrevet 23. april 2008 Vi hørte hjertet nå på mandag:) Det er helt utrolig.Jordmor sa vi ikke måtte bli skuffa el bekymret hvis vi ikke hørte noe, for da var jeg bare 10 + 3.... Men hun fant det på første forsøk:) Hørte i uke 11 med førstemann også, men dette er visst veldig forskjellig fra person til person.. Gled deg, det blir liksom så virkelig når man hører det lille hjertet slå.
Mummimamma;-) Skrevet 23. april 2008 #5 Skrevet 23. april 2008 Jeg hørte den ca i uke 12 begge svangerskap.
Lampe77 , en spire i magen Skrevet 23. april 2008 #6 Skrevet 23. april 2008 jeg var hos jm i uke 8, vi hørte den:-) litt opp og ned det der tror jeg.
Promp Skrevet 23. april 2008 #7 Skrevet 23. april 2008 Hei, jeg var på tidlig UL og fant da ut at jeg var 8+2. Da hørte vi en fin og jevn hjertelyd! Herlig!! Lykke til!
Miss Dynamite Skrevet 23. april 2008 #9 Skrevet 23. april 2008 hørte det i uke 9 jeg..høyt og tydelig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå