Mamma til 3 nyyydelige små! Skrevet 23. april 2008 #1 Skrevet 23. april 2008 Så utrolig herligt! Vi hvet ikke kjønnet så av den grunn er jo kjønnet veldig i fokus, gleder oss til beskjeden vi får etter fødsel.gutt/jente. Men i drømme hadde de kledd gutten vår i blått så vi ante jo vi hadde født en sønn, og jeg ble så fornærmet for vi ville jo ikke vite kjønnet, heheheh......er det mulig hvor lenge skulle vi holde det hemmelig? Nå skal det også sies at jeg fikk 4 uker før tiden i drømme, så jeg tror det var meingen å holde det hemmelig til termin datoen, hehehe. Ellers gikk fødselen smerteFRITT, han bare skled ut på gulvet. Nå sitter jeg bare å gleder meg enda mer, vil så gjerne ha babyen i armene mine.Hm......30 dager til termin i dag!
endelig mamma t 2 :) Skrevet 23. april 2008 #2 Skrevet 23. april 2008 Hehe... Jeg drømte også om babyen vår i natt, har gjort det flere netter. Det var ei nydelig lita jente, snill som dagen er lang. Det var merkelig å drømme at jeg ammet, det bare rant melk ut av brystene Det rare er at mange ganger når jeg drømmer om babyen, så er den bare en liten versjon av min sønn på 8. Kanskje jeg synes det er rart å forestille meg at noen andre enn han skal være barnet mitt, ikke vet jeg. Merkelig er det i alle fall Gleder meg virkelig til den kommer, begynner å bli smålei av å gå her og ruge...
morijuni Skrevet 23. april 2008 #3 Skrevet 23. april 2008 I natt hadde jeg den sykeste og mest uvirkelige drømmen. Jeg skulle endelig føde min lille i magen, men så ble det keisersnitt. Da de skulle ta den ut viste det seg å være to sykker der. Den ene var mye større enn den andre, men jeg tenkte.. jaja.. da var det vel to stykker der da. Men etter en stund fikk jeg vite, eller oppdaget jeg at den støste var mye eldre og var egentlig ikke min, men jeg skulle adoptere den. Den var bare lagt inne i magen min for at det skulle vli mest mulig naturlig..! Jeg syntes tydeligvis også at dette var helt greit, så da begynte hverdagen med mating og passing av de to små. Jeg glemte av de hele tiden, de fikk mat ca en gang i døgnet. Det endte med at jeg tok de med på jobb (fordi jeg hadde ikke begynt i permisjon enda), der jeg fikk oppleve at en kollega eller noen kastet opp på den ene da ikke jeg passet på. DA VÅKNET JEG. BLir jeg ikke lagt inn på Psykiatrisk etter dette vet jeg ikke..
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 23. april 2008 #4 Skrevet 23. april 2008 hehe for en drøm,snedig hvor mye rart man kan drømme
Mamma til 3 nyyydelige små! Skrevet 23. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 23. april 2008 Morsomt å høre om alt det rare vi kan drømme om:-) Hehehehe....... Og så virke det så virkelig! Noen flere?
Simbasa Skrevet 23. april 2008 #6 Skrevet 23. april 2008 Jeg hadde noen dager der jeg av ulike grunner var engstelig for at noe skulle være galt med barnet. Tenkte mye på om jeg ville være i stand til å takle det. Så en natt drømte jeg at jeg fikk en måseunge (måke). Den så ut som en halvstor måse, var veldig spesiell, og vi måtte bruke beskyttelseshansker for å mate den fordi den gjerne ville bite. Samtidig var den snill og vi ble glad i den. Det rare var at etter det forsvant engstelsen for om noe skulle være galt med barnet. I stedet ble følelsen erstattet med en trygghet om at hvis det skulle være så galt, så ville det være en sorg ja, men jeg ville være i stand til å takle det.
Mops7 Skrevet 23. april 2008 #7 Skrevet 23. april 2008 apropos drømmer.. Kanskje det er en gutt du har i vente?? Sist jeg gikk gravid, trodde vi det var en gutt. -visste ikke kjønnet.. Noen uker før termin drømte jeg at jeg fødte en nydelig liten jente. mHusker ikke helt hvordan hun såg ut, en da jeg fikk henne i armene sa jeg at du skulle jo være en gutt du? Og babyen svarte: Jammen mamma, han kommer jo neste gang... Jeg fikk jente, og satte inn hormonspiralen, ville ikke ha fler barn. Nå har vi ombestemt oss, tok ut spiralen, og jammen venter jeg en gutt denne gangen:) Artig??
Gjest Skrevet 23. april 2008 #8 Skrevet 23. april 2008 ...og jeg drømte i natt at barnet kom ut på tvers. Strak ut med hodet i den ene siden og strake bein i den andre. Jaja. Det verste var at det ikke var et mareritt. En helt nøytral drøm..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå