Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen andre?Nå begynner jeg å bli frustrert og utålmodig!!.Venter på time hos gyn men i mellomtiden blir jeg litt motløs.Håper bare sårt på TR så jeg kan komme mge over i neste pp!

*SUKK*..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er usikker på syklusen min ...blir spennende å se .Har ikke hatt på over 50 dager så jeg dytter denne for deg!

Skrevet

Vet akkurat åssen du har det. Er på dag 48 i dag.

Slutta på pillen i desember, og har hatt sykluser på 38 og 34 dager etter det. Det så endelig ut til å stabiliserer seg, så får jeg plutselig en såå lang syklus. Aner ikke når jeg skal vente mensen. Men tror jeg hadde el for ca 10 dager siden (kjentes sånn ut), så håper mensen kommer til helga. evt ikke kommer hvis jeg skulle være gravid. noe jeg tviler sterkt på! men men.

Trøst deg med at du er hvertfall ikke den eneste med lange sykluser. Har du prøvd sånn pyridoksin eller hva det heter? det skal visstnok hjelpe til å stabilisere syklusen. Har ikke prøvd det selv. men vurdere å begynne:)

Skrevet

Uff,føler med deg,utrolig kejdelig for å ikke snakke om frustrerende...For jo minimale sjangser å lage barn..

Jeg har tatt pyridoksin men har ingen effekt her,mer det motsatte etter min menning(også flere som sier)

Håper det blir TR på oss jentene innen helgen!

Masse lykke til å holde meg oppdatert :)

Skrevet

Ååå, så kjipt at det ikke virka da:( så utrolig frustrerende.

ja vi får bare smøre oss med enda litt mer tålmodighet og håpe at TR kommer på besøk til oss så fort som mulig

masse lykke til til deg også! det går seg nok til :)

Skrevet

Det ser ut til at jeg har faste sykluser på 66 dager.

Det må altså bety at den ene siden ikke fungerer, har jeg tenkt meg frem til.

Så selvom vi har prøvd i nesten 6 mnd, er jeg bare i 2 pp..

Kjedelig!

Men jeg gikk til fastlegen, forklarte situasjonen, og har allerede begynt med prøver for å regne ut hormon nivåer og se hva vi kan gjøre. Jeg sa selv at det kanskje var litt tidlig å få hjelp, men han syns det bare var postitivt at jeg kom med engang! Herlig med oppfølging!

Så nå tar jeg blodprøver en gang pr uke i en måned før jeg skal ha ny time hos han.

Skrevet

Uff...dette er den lengste jeg har hørt om hittil! Håper virkelig du blir gravid snarest så denne prossesen ikke blir lengere for deg!

Masse lykke til!!

Tanker og klem

Skrevet

Skikkelig kjedelig altså.. Særlig fordi jeg testet hele tiden i begynnelsen.. Tenkte jeg bare produserte HCG sent osv..

Men hvis det holder seg stabilt på 66 dager, skal jeg nok klare å finne eggløsning og få det til :)

Skrevet

Den lengste stabile syklusen jeg har hørt om ja! Men jeg er på dag 185 og har begynt å spotte, så kankje jeg får mensen i dag eller i morgen.

To eggløsninger i året? :-( Ikke lett når vi blir prøvere nei...

Skrevet

Jeg på måned nr 5 uten TR... :((( Sluttet på pilla i november. Men har begynt med akupunktur jeg nå, så håper dette hjelper syklusen min igang!!! Det skal og må den!!

Skrevet

En liten "feiring" her i gården i morgen! Dag 100! ;((((

Skal til gyn på onsdag, håper jeg får begynnt med et eller annet da... Tenker pergo... Eller er det sånn at det må blodprøver til før en får det?

De forrige syklusene mine var på: 35 - 85 og nå på dag 100 i morgen. Ble prøvere i august og er i pp3!

Skrevet

AFFF...Vil bare sende over en klem og masse gode tanker!!

Må få høre videre åssen det gikk hos gyn!!

Du må høre om pergo eller provera.Håper det løser seg!!!

Tanker og klem

Skrevet

Skal nok rapportere inn hit når jeg har vært der... :)

Sender også trøsteklemmer og gode lykkeønskninger til alle som syntes de sliter med syklusene :) Alt er relativt, men syntes ikke de som har en syklus på 40-45 dager "har noe å klage over".... ;)

Skrevet

uff.. fikk nesten litt dårlig samvittighet som klager over mine sykluser når jeg ser dere her.. greit mine er lange, men likevel ikke iforhold..

Nei, vi må få orden på dette jenter!!

Skrevet

Ja det må vi! har vært hos legen for en uke siden!!Så venter bare på innkalelse til gyn nå!

Hva har dere andre gjort da?bortsett fra akupunktur?

Skrevet

Sukk, håpet at jeg ikke skulle gå lenger enn 66 dager, men idag er det 67..

jaja..

Skrevet

Huff, jeg bør heller ikke klage da dette virker å være første syklus jeg har uten eggløsning.

Vet du at du ikke har eggløsning, eller har du testet med el-tester eller tempet og du vet at du har el? Jeg lurer egentlig bare på hvor lang en suklus blir hvis mens uteblir....

Skrevet

Off, jeg vet akkurat hvordan du har det. Min syklus er så varierende at det noenganger kan gå opp til 3 mnd mellom hver TR. Jeg var hos legen for noen uker siden og fortalte ham om dette problemet. Han lurte på om det kunne være at jeg har cyster på eggstokkene, eller at jeg mangler EL innimellom slik at jeg må ta hormonkurer. Han sendte hvertfall henvendelse til gynekologisk avdeling på sykehuset, og jeg har fått time 26 mai. Gleder meg til å få orden på sakene:) Vi hadde planer om å starte prøvingen på nr to i mai/juni engang...nå blir det nok ikke før i juni/juli tenker jeg (vet ikke hvordan disse hormonkurene fungerer jeg), men det gjør ikke noe det...da blir det kanskje et vårbarn i 2009:)

Skrevet

Hei, *siv*. Vet du hva du skal gå gjennom på sykehuset den 26.mai? Har du noen symptomer som kan tilsi at du har cyster?

Jeg har nemlig problemer med den ene siden, smerter ved sex og lurer på om det kan være noe galt med denne eggstokken (som f.eks. cyster), som kan forårsake at el nå uteblir... Derfor jeg er litt nysgjerrig på nettopp dette :)

Er aboslutt med på å lage et vårbarn, jeg hehe!!!

Skrevet

Hei Giina:) Jeg tror jeg skal gjennomgå en innvendig ultralyd der de ser på eggstokkene og egglederne osv. Har ikke fått noe informasjon egentlig, bare en timeavtale sendt i posten:/

Jeg har egentlig aldri vært plaget med sterke smerter med tanke på TR og EL...men noenganger kjenner jeg stikkende smerter i høyre side, og det er som regel rett før TR...stikkingen kommer og går, men varer aldri mer enn et par sekund...kan være veldig intense de sekundene, men det går så fort over at jeg ikke har tenkt så mye på det. Men det er alltid høyre side jeg har kjent dette på, og jeg begynner å lure på om det kune er den ene eggstokken som fungerer ettersom jeg har TR sånn ca annenhver mnd!!!! Hvem vet...kan jo hende at det er cyster på bare den ene også, eller???

Jeg er hvertfall like usikker på deg hva som skjer, og siden jeg ikke vet hva det er som er galt kan jeg helelr ikke begynne å lete etter allslags informasjon om det ene og det andre...det gidder jeg ikke....håper på å bli litt klokere den 26 mai:)

Skrevet

Det skjønner jeg godt. Man kan jo bli smårar av mindre her inne :) Er jo så mange ting man kan ha og mange symptomer passer alltid, synes jeg.. huffameg.

Uansett, så sliter jeg delvis med det samme problemet som deg. Har hatt vondt i høyre siden ved samleie nesten så lenge jeg kan huske. Forrige pp fikk jeg påvist el (ved tester som sagt) og da kjente jeg el-stikkingen i venstre side. Denne mnd kjente jeg det samme i høyre side og da fikk jeg ingen positiv el-test. Tror derfor også at det er den ene eggstokk som ikke helt fungerer som den skal.

Uansett skal jeg til legen i morgen og kreve å få henvisning til gynokolog for UL.

Lykke lykke til! Stikk gjerne innom når undersøkelsen er gjort og del dine erfaringer :)

Skrevet

Du får kreve å få en time hos gyn så fort som mulig. De må da skjønne at vi jenter ikke har tålmodighet til dette :P Haha

Jeg skal stikke innom når jeg har vært hos legen...kan legge deg til som venn sånn i tilfelle jeg ikke finner deg igjen her inne:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...