Butterfly-prinsesse+prins Skrevet 23. april 2008 #1 Skrevet 23. april 2008 Skal kjøpe ny bil. Hvilken bil har dere, og er dere fornøyde med den? Eller kunne dere tenkt dere en annen liknende bil i steden for? Hm...mange spm-vanskelig å velge blandt alt det som er synes jeg!! Ja...bagasjeplassen, hvordan er den?
ana baroma Skrevet 23. april 2008 #2 Skrevet 23. april 2008 Vi har en syvseter, men bruker den minimalt som det. De to ekstra setene tar all bagasjeplass, så det er når vi MÅ at det er aktuelt. Det er en toyota picnic. Men Nissan kommer med en bra quaskai (eller hva den heter) til høsten:) Ikke så gæærn i pris heller visstnok. Så jeg ville sjekka den...
Fire småtroll Skrevet 23. april 2008 #3 Skrevet 23. april 2008 Vi har ikke kjøpt enda, men har sett på WW Sharan, den blir ikke så himla svær.... Men jeg vil gjerne også høre erfaringer fra de som allerede kjører rundt på et helt fotball-lag ;-)
Butterfly-prinsesse+prins Skrevet 23. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 23. april 2008 Vi kommer heller ikke til å bruke de siste setene...bare i nød. Blir nok ikke til reiser ol, når vi trenger bagasjeplass....
mamma-til-4 Skrevet 23. april 2008 #5 Skrevet 23. april 2008 Vi kjører rundt på et halvt fotballag og det jeg kan si er: Kjøp en VW caravelle!!!!!!!! Da får du plass til unger,vogner,bagasje,event bikkjer,naboer osv... Vi hadde en 6 seter suburban og kjøpte isteden en mitsubishi spacevagon.Ja,riktig sa jeg bare....Man får ikke plass til en dritt og ungene har vannvittig dårlig plass baki der.Seter,puter og all verdens styr hver gang vi skal avgårde. 7 setere som er kombi biler føles som om man skal dytte alt og alle inn i en makrellboks som er halvåpen. Ja til stor bil!!!!!!Savner suburban jeg:(
Alvefjeset Skrevet 23. april 2008 #6 Skrevet 23. april 2008 Vi har en toyota Previa, veldig formøyd med den, Får plass til en reise tvilling trille bakerst , bak alle 7 setene, genial bil!
Mamman til AM&JS Skrevet 23. april 2008 #7 Skrevet 23. april 2008 Vil anbefale VW Touran....utrolig deilig bil!!
r r r Skrevet 23. april 2008 #8 Skrevet 23. april 2008 Vi har nettopp kjøpt en Ford S-Max. Vi bruker heller ikke de to bakerste setene sånn til daglig, men de er kjekke å ha om vi vil ha med et par ekstra passasjerer - men de kan ikke være for store. Det er bittelitt bagasjeplass om setene står oppe, men ikke nok plass til å ta med feriebagasjen. Men sånn ellers er det fantastisk god plass i denne bilen. God plass til tre barneseter i baksetet og god plass til vogn og bagasje.
ToPrinsesser<3 Skrevet 23. april 2008 #9 Skrevet 23. april 2008 WV Sharan er veldig grei, oversiktlig og god plass til alle. Dere dere kan ta ut alle 5 setene bak og plassere 2+2+2, 2+3+1 eller 2+3 og stort baggasjerom. Vi hadde kun 6 seter i den vi hadde, og hadde da veldig god plass til Vogn og baggasje helt bak der det kun var ett sete. Ford har en lignende som heter Galaxy og Seat har også en lik.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå