Gå til innhold

I dag er det MIN tur, men herlighet for en natt..

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag skal eg på ordinær UL, gleder meg veldig! Vi har bestemt oss for å vite kjønn denne gangen (har ikke villet vite med mine 2 andre barn), og det er jo bare uutholdelig spennende!

Har sovet døds urolig i natt og drømt den ene rare UL drømmen etter den andre hihi

Først kom eg inn til den merkeligste legen som nektet å snakke til meg under hele UL undersøkelsen, fikk ikke vite noe som helst!

Så kom eg inn til en helt okei lege men da GLEMTE eg å spørre om noe som helst*ler*

Så hadde eg en drøm om en helt vanlig UL undersøkelse, fikk til og med 2 bilder, men det var ikke akkuart noen pen baby haha

Herregud, vet ikke om eg har godt av dette he he sitter å små ler av meg selv her nå :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sitter med den samme følelsen. Er 12+5 i dag og skal på første kontroll. Har drømt om mange rare førstegangskontroller i hele natt, den ene verre enn den andre!!!!

Jammen skjer det mye rart oppi hodene våre:)

Lykke til i dag!

Skrevet

hehe ja det er helt utrolig mye rart som foregår:)

Takk for det og lykke til med kontrollen til deg også:)

Skrevet

Takk for det:)

Skrevet

Lykke til til deg! Jeg skal i morgen jeg! Skjønner godt hvordan du har det, for jeg er like dann! Har bestemt oss for å vite kjønn vi også, selvom jeg i utgangspunktet ikke ville. Blir ufattelig moro å se lille baby igjen! (har vært på tidlig ul jeg da...) Og å få en termindato satt! Hold oss oppdatert da!

Skrevet

jeg også drømte om UL natta før :)

Jeg drømte at vi fikk vite det var gutt hehe..

På UL så trudde JM det var gutt også :)

Lykke til på UL :)

Skrevet

Jeg skal også på ordinær UL i dag...jeg gruer meg, samtidig som jeg gleder meg. Gleder meg mest til det er over igrunn. Har ikke fått sovet mange timene i natt, masse tanker som svirrer rundt. Skal bli fint å se hvem nurket som bor inni meg, samtidig så er redselen for at noe skal være alvorlig galt uutholdelig. Dette er først graviditet så alt er liksom så nytt, og fortsatt veldig uvirkelig. Heldigvis blir samboeren med meg, så håper han er litt mindre nervøs enn meg. For akkurat nå sitter jeg og skjelver, og er livredd. Ingen god følelse, ikke når det jeg skal er så fantastisk.

Skrevet

Da var UL over og alt gikk kjempe fint:)

Ser ut til at det blir en liten gutt denne gangen (har 2 jenter fra før), akkuart som eg har trodd hele tiden, det blir kjempe spennende! Gleder meg masse! Endelig får eg sjans til å forme den perfekte mann fra begynnelsen*ler*:P he he

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...