Anonym bruker Skrevet 22. april 2008 #1 Skrevet 22. april 2008 Mannen min var på kurs i dag, og de skulle avslutte dagen med konsert og middag i kveld. Han visste ikke om han skulle gå. Jeg sa at jeg kunne godt kjøre ham dersom han ville drikke. Han går sjeldent ut, og jeg unner ham å kose seg. Han sa at han skulle komme hjem 22.30, da det sluttet. 23.15 ringer jeg for å spør om jeg skal hente. Han har da dratt med de tilreisende og "sitter på et hotell i sentrum en eller annen plass" sier han. Han sier at han kommer om en halv time, mens de i bakrunnen brøler "en time, en time". Hører tydelig at mange av de andre er drit fulle. Han sier bare det de sier: "kommer om en time", og at han har det kjekt. Fint det, tenker jeg! Etter en time og han ikke kommer, så kjenner jeg at jeg er trett og vil legge meg. Jeg ringer for å spør om han har nøkkel til å komme seg inn, men røret blir bare lagt på! Jeg ringer opp igjen.. det ringer noen ganger, og så avbrutt av opptattsignal. Er ikke det at han legger på da??? Jeg skjønner ingen ting, og er så forbanna. Har lyst til å skrive melding, "at jeg ser han legger på, og til hans info så stikker jeg ut også, så nå er hans kjære datter alene hjemme." (Vi har ei eldre datter på 11 år, som han ikke vil gå ifra på dagtid engang.....) Men det hørtes litt psykopatisk ut, og dessuten vil jeg ikke gi dem noe å le av. ( f.eks: kjerringa er sint..) Men jeg er så FORBANNA!!! Hva hadde dere gjort? Gått og lagt dere? Jeg vet ikke om jeg får sove engang nå. Synes det var så stygt gjort av ham. Kunne han ikke bare svart, så kunne jeg lagt meg rolig.
Anonym bruker Skrevet 22. april 2008 #3 Skrevet 22. april 2008 Skjønner godt at du er forbanna! Huff, å være tilkallingssjåfør sånn er pyton i utgangspunktet, og sånn oppførsel gjør det jo ikke noe bedre da. Sannsynligvis er det de brølapene i bakgrunnen som tar telefonen og legger på når du ringer, og hvis han er brisen så lar han det vel bare skje. Jeg hadde gått og lagt meg og ev lest bok hvis du ikke får sove. Ville ikke sendt en sånn melding selv om det er fristende, det blir bare krangel av det i natt når han kommer hjem. Krangle med fulle mannfolk mens du selv er edru er aldri noen hyggelig opplevelse. Hvis han ringer nå ville jeg bare latt svareren ta den. Fyllebøtta får punge ut for taxi hjem;) Lykke til!!
Anonym bruker Skrevet 22. april 2008 #4 Skrevet 22. april 2008 Han skulle ta taxi nå, uansett. Men jeg kunne hentet kl.23 for da hadde jeg pass her. Men jeg har en stygg mistanke om det du sier, ja. Virker som om han var i et veldig lettpåvirkelig hjørne. Jeg håper bare ikke han blir påvirket til noe dumt nå. Føler det på meg. En vond følelse har jeg. Men nå låser jeg alle dørene, og går og legger meg. Gidder ikke ringe mer til en voksen mann. Hvis han kommer, så kommer han sannsynligvis ikke inn. Får se om jeg gidder lukke opp da.
Anonym bruker Skrevet 22. april 2008 #5 Skrevet 22. april 2008 Håper det går bra da:) Håper det ikke ble noe mer tull ute, men uansett er det vel best å ta den diskusjonen imorgen. Fulle folk er uberegnelige, hehe. God natt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå