Gå til innhold

Begynt så smått og gå :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

DEn siste uken har Adrian gått ca tre steg før han faller. MEn i kveld så gikk han fem ganger 5-10 steg. Mammaen er selvfølgelig kjempe stolt og hyler og klapper :o) Det er virkelig morro når de begynner å mestre nye ting. Jeg gleder meg masse til han løper rundt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Wow! Gratulerer så mye! Minste mann er jammen tidlig ute må jeg si! Kan tenke meg han er søt der han stabber av gårde med dere som heiagjeng på siden! Han er en skikkelig tøffing og det må jo være så moro å se han i action!

Skrevet

Så gøy. Nå kan han begynne å løpe etter Mathilde og Hedda. Gleder oss til å se han i aksjon. Skjønner godt du er stolt jeg... Stor grattis klem-.

Skrevet

Åh så moro! Han er jammen meg kjapt ute, for en flink liten tøffing :-)

Skjønner godt at dere er stolte. Nå går det sikkert kjemefort til han løper avgårde med en joggende mamma etter seg hehe.

Som alltid - video på FB er veldig moro! ;-)

Skrevet

Åh så tøff han er blitt! Gleder meg til å se ham! Jammen tenker jeg mamma er stolt ja!!!

LilleM er blitt litt pinglete i sine "eldre" dager. Han går 2 skritt og setter seg ned på rompa. Da tørr han liksom ikke lenger..

Han raser rundt i huset med gåvognen, en stol eller noe annet å støtte seg til, men å gå på egenhånd, det har han liksom sluttet helt med.

Han hadde et uhell, der han slo leppa når han falt og blødde masse. Men det gikk bra og han har nok bare fått litt skrekken. Men mamma gleder seg over de små skrittene han tar, og så kan jeg jo håpe han lærer av kompisen sin når han ser ham stabbe avgårde på lørdag! ;o)

Skrevet

Gratulerer med mobilt barn. De er så søte når de stabber rundt og ikke helt vet hvordan det skal gjøres.

Skrevet

Å så morsomt. Gleder meg til Mathea begynner å slippe seg også. Er jo så gøy når de mestrer nye ting :)

Gratulerer til Adrian som snart løper fra mamma ;)

Klem Mathea og mamman

Skrevet

Ååååå så flink han er! Og så minstemannen vår også da! Herlig!!

Kan tenke meg dere er stolte av gullet nå ja!

Skrevet

Oj så moro. Finke Adrian!!!!!!! Kan tenke meg at dere er stolte nå! Nå går det fort fremover... så du får bare nyte tiden!

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...