Guttebaby:) Skrevet 22. april 2008 #1 Skrevet 22. april 2008 Jeg er nå i 33. uke, og jeg sliter mer og mer med fingrene mine. Vet det er vanlig og at nervene ligger i klem i carpaltunnellen, MEN jeg var bare plaget på nattestid lenge. Nå kommer det oftere og oftere, og de dovner helt bort fler ganger om dagen. Skriver jeg tekstmelding, eller skriver noe eller i det hele tatt bruker fingrene/hendene forsvinner følelsen. Det er så SABLA slitsomt... Flere som har det sånn?? O har dere i så fall noen gode råd?
Mejse Skrevet 23. april 2008 #2 Skrevet 23. april 2008 Jeg har samme problemet! Våknet i natt 3.45, måtte stå opp 4.30 og fingrene føltes fortsatt som de sov! Får det plutseli midt på dagen og gjerne selvom jeg holder de i gang. Har desverre ingen gode råd, men tar også gjerne imot ;o)
Guttebaby:) Skrevet 23. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. april 2008 Pluss at vannet nå har begynt å komme, for jeg er hoven i fingre og ankle..... Buhuuuuu! Er det vireklig bare to av oss? Må vel være fler:)
Swan Skrevet 23. april 2008 #4 Skrevet 23. april 2008 Jeg har vært plaget med dette leeenge også.. Hendene dovner bort om nettene..men det ALLER verste er at to av fingrene mine på høyre hånda er KONSTNANT uten følelse.. Har hatt det sånn i 1,5 uke nå..Dette er fryktelig plagsomt og ekkelt! Er 8 dager over termin i dag, og hvis ikke ungen snart kommer klikker det for meg..Hehe..mange plager en skal ha...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå