Gå til innhold

Pliiis-se hit litt!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nå i 33. uke, og jeg sliter mer og mer med fingrene mine. Vet det er vanlig og at nervene ligger i klem i carpaltunnellen, MEN jeg var bare plaget på nattestid lenge. Nå kommer det oftere og oftere, og de dovner helt bort fler ganger om dagen. Skriver jeg tekstmelding, eller skriver noe eller i det hele tatt bruker fingrene/hendene forsvinner følelsen. Det er så SABLA slitsomt... Flere som har det sånn?? O har dere i så fall noen gode råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har samme problemet! Våknet i natt 3.45, måtte stå opp 4.30 og fingrene føltes fortsatt som de sov! Får det plutseli midt på dagen og gjerne selvom jeg holder de i gang.

Har desverre ingen gode råd, men tar også gjerne imot ;o)

Skrevet

Pluss at vannet nå har begynt å komme, for jeg er hoven i fingre og ankle.....

Buhuuuuu!

Er det vireklig bare to av oss? Må vel være fler:)

 

Skrevet

Jeg har vært plaget med dette leeenge også.. Hendene dovner bort om nettene..men det ALLER verste er at to av fingrene mine på høyre hånda er KONSTNANT uten følelse.. Har hatt det sånn i 1,5 uke nå..Dette er fryktelig plagsomt og ekkelt! Er 8 dager over termin i dag, og hvis ikke ungen snart kommer klikker det for meg..Hehe..mange plager en skal ha...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...