Gå til innhold

Noen som vil snakke om sex...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg er hjemme og får ikke sove, tenker mye på sex.

Jeg har en dame som vil ha sex 1-2 ganger i mnd.mens jeg trenger sex 2-3ganger dagelig. Er det noe feil med meg eller finnes det andre gutter som har det behovet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1-2 ganger i mnd. er LITE, men 2-3 ganger per dag er veldig mye dersom dette gjelder hver dag. Høres jo ikke akkurat ut som om dere er noen veldig god match når det gjelder sexlyst/-behov. Hmmm ...

Skrevet

sant det, men jeg er jo glad i henne og håper at hun gir seg en vaker dag :-)

Jeg har alltid vært sånnnnnnnnnnnnnnn. Det er godt med sex. Hva kan jeg gjøre? jeg tenker på det hele tiden.

Skrevet

Det var nesten litt slik hos oss også tidligere. Jeg var alltid klar, og sambo orket ikke mer enn et par ganger i uka.

Nå etter ar vi har fått 2 barn og blitt mer voksne, har jeg ikke alltid lyst. (Det er mange grunner til det da)

Så det kan gå over 1 uke uten at vi har sex. Og jeg leker selfølgelig med meg selv ved hver anledning *knis* .... Men etter dette så har han også begynt å få litt mer lyst og klage litt over at han aldri får seg noe.

Så for meg hjalp det litt. Og har jeg lyst kan jeg friste helt til han tar første skritt og blir så kåt at han bare må selv om han er veldig trøtt. Han liker så godt at jeg begynner, og liker godt at jeg tar intiativet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...