Tally Skrevet 22. april 2008 #1 Skrevet 22. april 2008 ..og jaggu klarte han ikke å lage selvmål for klubben sin - 5 minutter før slutt og mens de lå ett mål over. Blondes have more fun??
soleie med fanten:) Skrevet 22. april 2008 #2 Skrevet 22. april 2008 han er en jævla idiot!!!!!!! null i iq tydeligvis.. han hadde sikkert glemt at han hadde føtter.. og siden han nesten ikke har hjerneceller igjen så brukte han hode. så nå forsvant de aller siste!!
Tally Skrevet 22. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. april 2008 Ingen snubleføtter, han headet inn et selvmål...
Ikkelektuell Skrevet 22. april 2008 #4 Skrevet 22. april 2008 Veien er ikke lang fra himmel til helvete i fotballsupporternes verden, ser jeg. Riise hadde vel heltestatus før dagens kamp.
soleie med fanten:) Skrevet 22. april 2008 #5 Skrevet 22. april 2008 nææææ, sier du det!!!! siden du tydeligvis ikke forstod hvorfor jeg nevnte føttene hans, så var det for at han ikke klarerte den med de...... hadde han husket at de var der så hadde han gjort det og da hadde det ikke blitt selvmål!!!!!!!!!
soleie med fanten:) Skrevet 22. april 2008 #6 Skrevet 22. april 2008 nope det hadde han ikke. er 2 selvmålet han har hatt denne sesongen. er leeenge siden han hadde helte status for å si det sånn. han har vært rævdårlig hele denne sesongen. Litt av grunnen til at han nesten ikke har startet i noen av kampene vettu...
Ikkelektuell Skrevet 22. april 2008 #7 Skrevet 22. april 2008 Nei, det vet jeg ikke. Engelsk fotball interesserer meg minimalt, og jeg får kun med meg det som skrikes ut fra norske nettsider og tabloid-forsider i ny og ne.
soleie med fanten:) Skrevet 22. april 2008 #8 Skrevet 22. april 2008 Han er ihvertfall ingen helt, og etter i dag så tror jeg den statusen blir værende under jorden til neste årtusen!!! men gjør ikke meg noe, de kan bare selge han, burde vært gjort for lenge siden faktisk!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå