Gå til innhold

faen ta medium og disse to be continued episodene!

Anbefalte innlegg

Skrevet

så det så!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja!!!

jeg vil se neste episode nåååå!!!!!!!

Skrevet

Virker som de har begynt med det etter streiken - sikkert for å kapre seere igjen...

Hvor laster du ned? Ligger bare en megadiger fil på Piratebay...

Skrevet

njaaaa.. nå skriver jo ikke noen alt som skjer i medium da, siden det er basert på allisons virkelige liv...

jeg gidder ikke laste ned, da angrer jeg bare neste tirsdag.

Skrevet

tenkte på det samme.. greit nok at det går over to tirsdager, men 3??

Nei, det er jo bare irriterende!

Skrevet

Du må da vel skjønne at det er screenwriters som er nødt til å skrive historiene for at skuespillerne skal vite hva de skal si, gjøre, etc?

Det er ikke slik at bare fordi noe er basert på virkeligheten så blir det ikke skrevet manus til filmen/serien.....ergo når screenwriter association eller hva de kaller seg gikk ut i streik så blir det ikke skrevet nye episoder uansett hvor mye det er basert på allisons virkelige liv..

Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

Ja, dette var en dustetirsdagskveld...først så var det rot med det at jeg skulle hente jentene, så det blei plutselig i morra, og ingen kunne komme på besøk på kort varsel, så da satt jeg her helt aleine og skulle kose meg foran tv'n, men neida...den nye episoden med CSI hadde ikke kommet, og Medium var bare en fortsettelse som til og med skulle fortsette neste tirsdag! Takk og pris for Gok...ellers hadde kvelden vært dritt!:-)

Skrevet

Jepp, forbannet meg jeg og ja :(

Skrevet

ja!!!

neste uke er jeg i syden, så får ikke sett.... buhuuu....

Skrevet

Hvilken episode er det dere snakker om nå? Jeg laster ned og vet ikke hvor dere er kommet hen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...